بهترین استراتژی های بازی کلش آف کلنز(clash of clans)

بهترین استراتژی های بازی کلش آف کلنز برای اتک زدن (clash of clans)

بهترین استراتژیک های بازی کلش آف کلنز برای اتک زدن

بهترین استراتژی های اتک زدن در بازی کلش آف کلنز در هر تاون هالی

کلش آف کلنز یک بازی استراتژیک موبایلی محبوب است که توسط سوپرسل ساخته شده است. در بازی، بازیکنان دهکده خود را می‌سازند و از آن در برابر حملات بازیکنان دیگر دفاع می‌کنند و در عین حال به دهکده‌های بازیکنان دیگر نیز حمله می‌کنند تا منابعی کسب کنند و از تابلوی امتیازات بالا بروند. با میلیون ها بازیکن فعال، کلش آف کلنز به یک پدیده فرهنگی تبدیل شده و طرفداران وفاداری پیدا کرده است.

استراتژی های بازی کلش آف کلنز (clash of clans)

یکی از ویژگی های کلیدی کلش آف کلنز، قابلیت چند نفره بودن آن است. بازیکنان می توانند به قبیله ها بپیوندند یا بسازند، که گروه هایی از بازیکنان هستند که برای حمله و دفاع در برابر سایر قبیله ها با هم همکاری می کنند. این عنصر کار تیمی و استراتژی را به بازی اضافه می کند، زیرا بازیکنان باید حملات و دفاع خود را با همنوعان خود هماهنگ کنند.

یکی از محبوب ترین ویژگی های کلش آف کلنز سیستم جنگ های قبیله ای آن است که به کلن ها اجازه می دهد در نبردهای بزرگ با یکدیگر رقابت کنند. این یک لایه اضافی از استراتژی و کار تیمی را به بازی اضافه می کند.

بازی دارای انواع نیروها و دفاع های مختلف است که بازیکنان می توانند با پیشرفت در بازی قفل آن را باز کرده و ارتقا دهند. هر واحد نقاط قوت و ضعف خود را دارد که یک عنصر استراتژی را به بازی اضافه می کند زیرا بازیکنان باید واحدهای مناسب را برای هر موقعیت انتخاب کنند، که ما شمارا در اتک زدن و سه ستاره کردن حریف خود کمک خواهیم کرد.

بهترین استراتژی های بازی کلش آف کلنز(clash of clans)

در مورد بهترین ارتش های هر تاون هال

اول از همه توجه داشته باشید که تعداد نیرو ها و لول خود نیرو ها به سطح تاون هال شما بستگی دارد که اخرین لول نیرو یا به اصطلاح مکث بودن آن در آن سطح تاون هالی که هستید شمارا برای یک اتک قوی و همه جانبه آماده میکند.

برای اینکه بتوانید اتک همه جانبه ای در مقابل حریف خود باشید بهتر است اول قلعه خود را بازسازی و در گروه یا کلن ها عضو شوید تا بتوانید نیروی کمکی یا رک از هم کلنی های خود دریافت کرده و در مبارزه از آن ها نهایت استفاده را ببرید.

راه دیگر برای یه حمله موفقیت آمیز استفاده از طلسم های جادویی است. طلسم یا اسپل ها هر کدام قدر های متفاتی دارند که میتوان با کمک گرفتن از این اسپل ها یک استراتژیک بی نقصی طراحی کرد آپشن جدیدی که به تازگی در کلش آف کلنز برای هیرو ها باز شده امکان عوض کردن قدر های هیرو هارا را فراهم میکند.

قرمان ها شامل بربر کینگ، آرچر کوئین، گرند واردن، رویال چمپیون هستند که به ترتیب در تاون هال های 7، 9، 11 و 13 قفل آنها باز میشود که کمک دست بسیار شایانی برای شما در حمله و دفاع از بیس اصلی خودتان هستند.

طبیعتا هرچه سطح تاون هال و کاپ های شما افزایش پیدا میکند حریف های قدری جلوی شما قرار میگیرد که در این هنمگام وقتی به تاون هال 12 رسیدید خانه جدیدی برای شما باز میشود تحت عنوان ماشین های جنگی که قدرت های مختلفی همچون: بالون جنگی که بی تفاوت به آسب های وارد شده به آن از روی تمامی ساختمان در شده و خود را به تان حریف میرساند و نیرو های رک را در آنجا تخلیه میکند. سنگ انداز بالونی دیگر است که بر روی ساختمان های دفاعی سنگ می اندازد و آنها را ازبین میبرد و کلی ماشین جنگی دیگر…

_بهترین نیرو برای اتک زدن در تاون هال 2

نیرو های مورد نیاز اتک

نام نیروهدف ها
جاینتساختمان های دفاعی
آرچرهمه

روش اتک زدن

اول ازهمه کستل حریف را با استفاده از یک آرچر در نزدیکی آن بطوری که آرچر در داخل دایره حفاظتی قلعه باشد خالی کنید، سپس نیروی خارج شده از رک را با آرچری دیگر به گوشه مپ کشیده با یک جاینت هدفی دیگر به آن داده با باقی آرچر های مانده یک نیروی کلن حریف را نابود کنید.

توجه داشته باشید که همه آرچر های خود را اسفاده نکنید و اول توچخانه حریف را با ستفاده از جاینت ها نابود سازید و بعد باقی آرچر هارا برای کمک به سریع تر نابود سازی بقایای مانده استفاده کنید.

بهترین استراتژی های بازی کلش آف کلنز(clash of clans)

_بهترین نیرو ها برای اتک زدن در تاون هال 3

نیرو های مورد نیاز اتک

نام نیروهدف ها
جاینتساختمان های دفاعی
آرچرهمه
دیوارشکندیوار ها

روش اتک زدن

این بار هم همان ترکیب قبلی است ولی به ما نیروی جدیدی به نام دیوارشکن اضافه شده همان طور که اسمش داد میزند دیوار شکن با منفجر کردن خود دیوار های دفاعی حریف را خراب کرده و به ما اجازه میدهد که نیروهای حمله ما راحت تر به درون دیوار وارد شوند. به دلیل سطح لول دیوار بسته است که چه مقدار از آنهارا بکار بگیریم.

_بهترین نیرو ها برای اتک زدن در تاون هال 3

نیرو های مورد نیاز اتک

نام نیروهدف ها
بالونساختمان های دفاعی
آرچرهمه

روش اتک زدن

با بررسی نیروهای کستل شروع کنیدشما باید همیشه این مورد را بخاطر داشته باشید هیچ موقع کستل حریف را فراموش نکنید، چون میتواند نقشه یا استراتژی شمارا خراب کند. پس از پاکسازی آنها، حدود 7 یا 10 بالون را به سمت دفاع هوایی بفرستید. در این فرآیند تعدادی بالون را از دست خواهید داد، اما پس از پایان، بقیه حمله باید برای شما هموار باشد.

آرچرها باید پس از نابودی دفاع زمینی قرار بگیرند زیرا هدف آنها پاکسازی سریع ساختمان های کوچک و کمک به شما برای گرفتن ۳ ستاره در اتک شماست.

بهترین استراتژی های بازی کلش آف کلنز(clash of clans)

_بهترین نیرو ها برای اتک زدن در تاون هال 5

نیرو های مورد نیاز اتک

نام نیروهدف ها
جاینتساختمان های دفاعی
آرچرهمه
ویزاردهمه
بالونساختمان های دفاعی
اسپل رعد و برقهمه
بربرهمه
گوبلینمنابع
دیوارشکندیوار ها

روش اتک زدن

بیرون آوردن نیروهای کستل در سریع ترین زمان ممکن یک تاکتیک رایج برای هر حمله در کلش اف کلنز است. پس از انجام این کار، با قرار دادن یک آرچر یا بربری در نزدیکی آن، آنها را به سمت خمپاره انداز بکشید و آنها را بیرون بیاورید.

اکنون، حمله اصلی به همین سادگی است که جاینت ها و دیوار شکن‌های خود را پس از عبور از بمب‌های نزدیک دیوار، آزاد کنید.
آرچرها و ۱یا ۲ ویزاردها را پشت جاینت ها قرار دهید و آنها باید کل پایگاه را بیرون بیاورند در حالی که دفاع ها روی جاینت ها متمرکز می شوند. با ۱یا ۲ دفاع باقی مانده، جاینت های شما به احتمال زیاد سقوط خواهند کرد و قبل از این اتفاق، بالون ها را رها کنید.

طلسم های رعد و برق برای آسیب رساندن فوری به قوی ترین دفاع ها مانند دفاع هوایی یا خمپاره ضروری هستند.

_بهترین نیرو ها برای اتک زدن در تاون هال 6

نیرو های مورد نیاز اتک

نام نیرواسم اصلی
جاینتساختمان های دفاعی
ویزاردهمه
آرچرهمه
دیوار شکندیوار ها
اسپل شفاپر کردن اچ پی نیروها
بالونساختمان های دفاعی

روش اتک زدن

نیروهای کستل را بیرون بیاورید و آنها را به سمتی که می خواهید وارد شوید گمراه کنید. در حالت ایده‌آل، باید از مناطقی وارد پایگاه‌هایی شوید که حریف دفاع‌های آسیب‌رسان مانند خمپاره انداز یا ویزارد تاور را در آن قرار داده است.

هنگامی که در پایگاه قرار گرفتید، حمله به سادگی استفاده از جاینت خود به عنوان تانک است در حالی که ویزارد خسارت زیادی وارد می کند. اسپل هیل را به درستی قرار دهید زیرا وبزارد ها اچ پی زیادی ندارند و زنده نگه داشتن آنها اولویت اصلی شماست.
زمانی که غول های شما توسط تمام دفاع ها هدف قرار می گیرند، باید از یک اسپل شفا نیز استفاده شود. در نهایت، زمانی که اکثر دفاع ها خارج شدند، بالون ها را بفرستید تا آن ۳ ستاره را بدست بیاورید.

 

اگر شما علاقمند به بازی هایی مانند بازی کلش آف کنز هستید و قصد دارید این بازیهارا برای کنسول خودتان خریداری کنید میتوانید به وب سایت گیم کالا مراجعه کنید.

_بهترین نیرو ها برای اتک زدن در تاون هال 7

نیرو های مورد نیاز اتک

نام نیروهدف ها
هوگساختمان های دفاعی
ویزاردهمه
آرچرهمه
بربرهمه
اسپل هیلپر کردن اچ پی نیرو ها
کینگهمه

روش اتک زدن

در تاون هال ۷ در کلش اف کلنز، با دراگون در کستل های کلن مواجه خواهید شد. اگر اینطور است، آن را به گوشه ای جذب کنید و یک بربری را رها کنید. اژدها بربر را هدف قرار می دهد و در این مدت می توانید با کمانداران و جادوگر آن را محاصره کنید. حواس دراگون را پرت کرده و بدون از دست دادن نیروهای خود آن را بیرون بیاورید.

شما باید از مناطقی که حریف بربر کینگ خود را در آنجا قرار داده است وارد پایگاه های تاون هال ۷ شوید. پس از بیرون آوردن آن، هوگ رایدرها را رها کنید و از اسپل های شفا در زمانی که دمیج زیادی از اسپلش می گیرند یا زمانی که بمب غول پیکر منفجر می شود، استفاده کنید. شفای مناسب هوگ رایدرها محور و ارتش اصلی این حمله هستند. انداختن اسپل های شفا و زدن قدرت ویژه کینگ در زمان مناسب میتواند کار شمار را برای گرفتن 3 ستاره راحت تر کند.

بهترین استراتژی های بازی کلش آف کلنز(clash of clans)

_بهترین نیرو ها برای اتک زدن در تاون هال 8

نیرو های مورد نیاز اتک

نام نیروهدف ها
گولمساختمان های دفاعی
والکریهمه
هوگساختمان های دفاعی
ویزاردهمه
دیوارشکندیوار ها
مینیونهمه
بربرکینگهمه
اسپل شفاپر کردن اچ پی نیرو ها
اسپل خشمتقویت قدرت دمیج و سرعت
اسپل سمکاهش قدرت و سرعت قرمان ها و کستل

روش اتک زدن

حمله را با قرار دادن گولم خود آغاز کنید. هنگامی که مطمئن شدید هیچ تله ای وجود ندارد، دیوار شکن ها را بفرستید زیرا گولم ها در هنگام شکستن توپ ها بیشترین تلاش را می کنند. گولم ها واقعاً سخت جان یا به اصطلاح تانک هستند و در حالی که حواس ساختمان های دفاعی پرت می شود، بربر کینگ و والکری ها را پشت سر آنها مستقر کنید.

ویزارد ها باید در اطراف گولم قرار گیرند تا یک قیف ورودی ایجاد شود. از اسپل ها برای بیرون آوردن نیروهای کلن کستل استفاده کنید و زمانی که ارتش شما به مرکز رسید، یک اسپل شفا را مستقر کنید.

حدودا با 30 درصد تخریب،  5عدد هوگ را روی دفاعی که می خواهید بردارید آزاد کنید و بقیه نیرو های خود را با هم رها کنید. همچنین، برای نجات هوگ های خود از دفاع تاور آرچر یا بمب های غول پیکر، یک اسپل شفا را ذخیره کنید.

 

_بهترین نیرو ها برای اتک زدن در تاون هال 9

نیرو های مورد نیاز اتک

نام نیروهدف ها
کوئینهمه
هیلرپر کردن اچ پی یک نفر
دیوار شکندیوار ها
اسپل خشمافزایش قدرت و سرعت
بالونساختمنا های دفاعی
کینگهمه
اسپل سمکاهش قدر و سرعت کستل یا قهرمان ها
لاوا ساختمان های هوایی
وال شکندیوار
اسپل رعدهمه
مینیونهمه

روش اتک زدن

کوئین به راحتی بهترین نیروی اتک برای بازیکنان کلش اف کلنز است که به تاون هال 9 رسیده اند. شما اول باشد هیلر های خود را در گوشه ای از مپ مستقر کرده و بعد از آن کوئین را در جلوی هیلر ها قرار دهید تا هیلر ها به کوئین هیل دهند همزمان هم کوئین به حمله میپردازد در این هنگام کینگ را در کنار کوئین مستقر کنید. هنگامی که کینگ و کوئین شما وارد پایگاه شدند و مسیری را برای ارتش ایجاد کردند، لاوا هوند های خود را برای پرت کردن حواس ساختمان های دفاع هوایی مستقر کنید و در پشت آنها حدود 4 بالون را برای ساختارهای دفاعی مستقر کنید.

هنگامی که دفاع هوایی خارج می شود و زمانی که بالون های شما با دفاع هایی مواجه می شوند که به آنها آسیب وارد می کنند، از اسپل ها استفاده کنید. اکنون که پدافندها از بین رفته اند، تنها چیزی که باقی مانده این است که پایگاه را با تعدادی ویزارد، آرچر و سایر واحدهای حمله سریع پاک سازی کنید.

حملات بزرگ زیادی به غیر از کوئین لاوا هوند نیز وجود دارد. در تاون هال 9، می توانید با حملات اسپل رعد و دراگون ویا لاوا بالون انتظار نتایج عالی را داشته باشید. تسلط بر استراتژی که در بالا ذکر شد سخت تر است، اما قابل اعتمادتر است.

_بهترین نیرو ها برای اتک زدن در تاون هال 10

نیرو های مورد نیاز اتک

نام نیروهدف ها
دراگونهمه
بیبی دراگونهمه
کینگهمه
کوئینهمه
اسپل رعدهمه
اسپل خشم تقویت قدر و سرعت نیرو ها
بالونساختمان های دفاعی
اسپل زلزلههمه

روش اتک زدن

حمله با اسپل رعد و دراگون در کلش آف کلنز در تاون هال 10 عمل بسیار بی نقص عمل میکند می کند. با نصب یک قیف در هر طرف با یک بالون، یک دراگون، یا کینگ و کوئین خود شروع کنید. هنگامی که لایه بیرونی دفاع خارج شد، باقی دراگون و بالون ها را رها کنید. قبل از اینکه ساختمان های دفاع هوایی شروع به هدف قرار دادن نیروهای شما کند، آنها را با ترکیب سه طلسم رعد و برق و یک طلسم زلزله از کار بندازید.

اکنون، فقط زمانی که ارتش هوایی شما به دفاع با آسیب AoE رسید، از اسپل های خشم استفاده کنید. اگر می توانید، قدرت کوئین خود را ذخیره کنید، زیرا ممکن است برای پاکسازی پایگاه تا انتها مفیدتر باشد.

بهترین استراتژی های بازی کلش آف کلنز(clash of clans)

_بهترین نیرو ها برای اتک زدن در تاون هال 11

نیرو های مورد نیاز اتک

نام نیروهدف ها
هیلرپر کردن اچ پی یک نیرو
پگاههمه
بولرهمه
ویزاردهمه
وال شکندیوار ها
بیبی دراگونهمه
بالونساختمان های دفاعی
آرچرهمه
اسپل خشم تقویت قدرت و سرعت نیرو ها
اسپل یخیخ زدن و کار نکردن واحد ها در مدت زمان کوتاه
اسپل خفاشهمه
کینگ کوئینهمه
گرند گاردنهمه

روش اتک زدن

قیف را با بیبی دراگون پگاه و ویزارد ایجاد کنید. پس از نابود کردن حومه پایگاه، حمله اصلی را با پگاه ها، هیلر و بولر های باقی مانده آغاز کنید.

توانایی گرند واردن زمانی بهترین است که زود از آن استفاده شود. با این حال، می‌توانید توانایی کوئین برای پاک کردن پایگاه را بعداً حفظ کنید. هنگامی که قوی ترین نیروهای شما در آستانه رسیدن به مرکز هستند، می توانید از اسپل خفاش استفاده کنید تا حواس دفاع ها را پرت کنید. قرار دادن صحیح اسپل یخ برای برج جهنمی نیز برای این حمله ضروری است.

_بهترین نیرو ها برای اتک زدن در تاون هال 12

نیرو های مورد نیاز اتک

نام نیروهدف ها
بالون ساختمان های دفاعی
ویزاردهمه
بیبی دراگونهمه
مینیون هاهمه
گولم ساختمان های دفاعی
لاوا هونددفاع های هوایی
گولم یخیساختمان های فاعی
بتل پلیمپتاون هال
هیروها کینگ کوئین گرند واردنهمه
اسپل خشم تقویت قدرت و سرعت نیروها
اسپل پرش امکان پریدن از روی دیوار ها
اسپل سرعتتقویت سرعت خود نیرو و سرعت اتک دادن
اسپل سم گیج کردن و آسیب زدن به قهرمان ها و نیروی کستل حریف
اسپل رعدهمه
آرچرهمه

روش اتک زدن

تسلط بر حمله سویی لالو در کلش اف کلنز سخت است اما ارزش تمام تلاش را دارد. با ایجاد یک قیف در سمت چپ یا راست تالار شهر شروع کنید. تاون هال به یک ساختمان بسیار مهم تبدیل می شود که در تاون هال 12 تخریب می شود زیرا یک واحد دفاعی است. استفاده از بیلیمپ برای پاک کردن زودهنگام آن توصیه می شود.

قسمت دوم حمله سویی لالو شامل گولم، کینگ و کوئین است. از دیوار شکن یا اسپل جامپ استفاده کنید تا گولم شما در سریع ترین زمان ممکن در داخل پایه حرکت کند.

در مرحله بعد، لاوا هوند و 5 بالون را جداگانه پشت آنها قرار دهید. هدف این است که دفاع بیرونی را با بالون پاک کنید. برای از بین بردن پدافندهای اسپلش مانند تاور ویزارد و برج جهنمی، از اسپل یخ، سرعت و سایر ویزارد های باقیمانده استفاده کنید.

اگر بعداً تاون هال را هدف قرار می دهید، مطمئن شوید که از توانایی سرپرست استفاده می کنید وگرنه ممکن است در یک لحظه بالون های خود را گم کنید.

بهترین استراتژی های بازی کلش آف کلنز(clash of clans)

_بهترین نیرو ها برای اتک زدن در تاون هال 13

نیرو های مورد نیاز اتک

نام نیرو هدف ها
آرچر همه
گوبلینمنابع ها
دیوارشکن دیوار ها
بالونساختمان های دفاعی
ویزاردهمه
هیلرپر کردن اچ پی یک نیرو
کوئینهمه
ماینرساختمان های دفاعی
هوگ ساختمان های دفاعی
شکارچی سرفقط قهرمان ها
کینگ کوئین گرندهمه
ماشین دیوار شکندیوار ها
اسپل شفا افزایش اچ پی نیروها
اسپل خشمتقویت قدرت سرعت نیروها
اسپل سم اسیب به قهرمان ها و نیروهای کستل
اسپل یخ از کار انداختن ساختمان ها در مدت زمان کم

روش اتک زدن

اتک هیبریدی هاگ رایدر ماینر برای بازیکنان کلش آف کلنز که می خواهند پایگاه های TH 13 را از بین ببرند، بهترین است. هدف ایجاد مسیر برای هوگ راید ها و ماینر با شارژ اولیه کوئین است. سعی کنید تالار شهر را در اسرع وقت پاکسازی کنید، اما اگر اینطور نیست، توانایی سرپرست را نجات دهید.

هنگامی که کوئین به پایگاه نفوذ کرد، کینگ را در یکی از طرفین مستقر کنید تا حومه را پاک کنید. در همان زمان، گرند واردن، هوگ رایدن، ماینر و ویزارد را آزاد کنید. اکنون فقط باید اسپل های هیل خود را به درستی مکان و زمان بندی کنید. همچنین می‌توانید دفاع‌های اسپلش را فریز کنید.

به طور کلی، اگر بتوانید تاون هال را زودتر بیرون بیاورید و نیروهای کلن کستل را در این فرآیند جذب کنید، این حمله بسیار متنوع است.

_بهترین نیرو ها برای اتک زدن در تاون هال 14

نیرو های مورد نیاز اتک

نام نیرو هدف ها
سوپر آرچرهمه
یتیهمه
اسپل یخاز کار افتادن ساختمان در مدت کم
اسپل زلزلهتخریب ساختمان
قهرمان هاهمه
شعله فلینگرساختمان های دفاعی
دیوار شکندیوار ها
الوار اندازدیوار ها

روش اتک زدن

اگر هنوز از سوپر آرچر در کلش آف کلنز استفاده نکرده اید، این برای شماست. آنها به طرز شگفت آوری قدرتمند هستند و وقتی با واحدهای تانک مانند یتی جفت شوند، کسب سه ستاره در برابر هر پایگاه تاون هال 14 تقریبا تضمین شده است.

از محدوده درخشان ارائه شده توسط سوپر آرچر برای ایجاد قیف عالی برای یتی استفاده کنید. همچنین می توانید از طلسم های زلزله برای آسیب رساندن به مهم ترین دفاع ها در پایگاه حریف استفاده کنید.
ساختن یک قیف تنها نکته مهم در این حمله است زیرا زمانی که یتی های شما وارد پایگاه می شوند و توسط سوپر آرچر پشتیبانی می شوند، بازی تقریباً به پایان می رسد.

بهترین استراتژی های بازی کلش آف کلنز(clash of clans)

_بهترین نیرو ها برای اتک زدن در تاون هال 15

نیرو های مورد نیاز اتک

نام نیرو هدف ها
هیلرپر کردن اچی پی یک نیرو
ماینر همه
شکارچی سرفقط قهرمان ها
سوپر دیوار شکندیوار ها
بالون ساختمان های دفاعی
هوگساختمان های دفاعی
اسپل خشم تقویت قدرت و. سرعت نیروها
اسپل یخ از کار انداختن ساختمنا برای مدت کوتاهی
دریل نبردنفوذ به درون دیوار ها

روش اتک زدن

از کوئین و هیلر برای ایجاد یک قیف استفاده کنید. اگر می توانید، به شدت توصیه می شود تالار شهر را با ملکه پایین بیاورید. هنگامی که TH پایین آمد، ملکه را مجدداً در مکان دیگری قرار دهید و سمتی را انتخاب کنید که ماینرها و هاگ رایدرهای شما وارد پایگاه شوند.
مانند تمام حملات ذکر شده در بالا، قرار دادن طلسم و زمان بندی کلید پیروزی است. ارتش شما تنها در صورتی می تواند آسیب وارد کند که از آن در برابر واحدهای آسیب رسان محافظت کنید.

 معرفی 25 تا از بهترین بازی های آنلاین چند نفره تا به امروز

این مطلب رو دوست داشتید ؟

دیدگاه خود را بگذارید