اموزش تکنیک های فیفا 23 (FIFA 23)

اموزش تکنیک های فیفا 23 (FIFA 23)

اموزش تکنیک های فیفا 23 (FIFA 23) گیم کالا

اموزش تکنیک ها و ترفند های فیفا 23 (FIFA 23) ما در این مقاله برای شما اموزش تکنیک ها و مهارت های مختلف فیفا 23 (FIFA 23) اماده کردیم تا به شما در داشتن بازی بهتر و حرفه ای تر کمک کنیم.فیفا 23 (FIFA 23) شامل مجموعه ای از تکنیک ها و مهارت های مختلف زیادی از بازی فوتبال واقعی است ک استفاده از انها به شما در شکست دادن راحت تر حریفتان کمک خواهد کرد. این مقاله شامل چند دستور و یک ویدئو برای یادگیری بهتر شما عزیزان است.

نام حرکتSkill Rateدستور حرکتتوضیحات
(Fake Shot)شوت جعلیندارددایره بعد ضربدر

یک حرکت تکنیکی ساده اما کاربردی در بین حرکات تکنیکی FIFA 23؛ با این کار می‌توانید از سد مدافعان و دروازه‌بان با ارسال آن‌ها به جهت اشتباه عبور کنید.
(Knock On)ضربه زدننداردR2 و حرکت حوی استیک سمت راست به جهت مورد نظر خوددویدن با توپ زمانی که جلوی پای شماست کندتر از زمانی است که فاصله بین شما و توپ وجود دارد. با این کار بازیکن توپ را به فاصله می‌اندازد و دنبال آن می‌دود. حتی با دوبار حرکت حوی استیک راست به سمت مورد نظر خود می‌توانید توپ را به صاله بیشتری از خود پرتاب کنید.
(Stepover)استپ اور دو ستارهجوی استیک راست به سمت راست و سپس حرکت ساعت‌گرد آن به سمت پایین یا پاد ساعت گرد به سمت بالاحرکت Stepover تکنیک خوبی برای گیج کردن مدافعان و متقاعد کردنشان به انجام به یک حرکت اشتباه که باعث شود بتوانید به سادگی از آن‌ها عبور کنید، است.
(Ball Roll)رول توپ دو ستاره جوی استیک راست را رو به بالا یا پایین نگهداریداگر در مقابل مدافعانی هستید که دائما راه شما و پاس‌هایتان را می‌بندند، با Ball Roll کنترل بیشتری روی توپ خواهید داشت و با تغییر زاویه خود می‌توانید مسیرهای بیشتری برای پاس دادن به یارهایتان داشته باشید.
(Drag Back)به‌عقب‌بکشید دوستارهL2 و R2 و حرکت لحظه‌ای جوی استیک چپ به سمت چپاگر در هنگام حمله مستقیما به سمت مدافعان می‌دوید، بعد از مدتی حملات شما بسیار قابل پیش‌بینی و کنترل خواهد شد. در هنگام این کار با فشار L2 + R2 بایستید و سپس زمانی که مدافعان به سمت شما آمدند حرکت Drag Back را انجام دهید و از آن‌ها عبور کنید.
(Heel Flick)تلنگر پاشنهسه ستارهجوی استیک راست به به صورت لحظه‌ای به راست و سپس به چپ ببریددرست شبیه به Stepover این حرکت باعث گیج شدن مدافعان و انجام حرکت اشتباه توسط آن‌ها می‌شود.
(Heel to Ball Roll)رول‌پاشنه‌به‌توپ چهارستارهL1 سپس جوی استیک راست را به راست و سپس چپ ببریداین حرکت که شبیه به Heel Flick عمل می‌کند، با این تفاوت که از نظر تکنیکی مقداری مهارت بیشتری نیاز دارد
(Elastico)الاستیک پنج ستارهجوی استیک راست را به سمت پایین ببرید و سپس یک دور کامل ساعت‌گرد آن را بچرخانیدبه عنوان یک تکنیک پنج ستاره اجرای این حرکت، مهارت زیادی را می‌خواهد، اما بسیار هم در ایجاد فضا بین شما و مدافع تاثیرگذار است. دقت کنید که حرکت Reverse Elastico نیز وجود دارد که با تغییر جهت حرکت دادن جوی استیک قابل اجراست.

 

 

اموزش 130 حرکت و تکنیک دیگر در ویدئو آموزشی زیر

 

امید وارم از این مقاله اموزشی لذت برده باشید.

این مطلب رو دوست داشتید ؟

دیدگاه خود را بگذارید