آموزش نصب بازی های کرک شده روی کنسول PS4 کپی خور همراه با تصاویر

آموزش نصب بازی های کرک شده روی کنسول ps4 کپی خور

آموزش نصب بازی کرک روی کنسول ps4 کپی خور + آموزش تصویری

چگونه روی ps4 کپی‌خور بازی‌های هکی نصب کنیم؟

_تاکنون با واژه بازی crack شده مواجه شده اید و میخواهید بدانید که کرک چیست؟

بگذارید از ابتدا شروع کنیم. سازندگان بازی و برنامه ها برای کسب درآمد،محتوای خود را به فروش میگذارند. برای مثال شما برای دانلود GTA V (خرید بازی GTA برای تمام کنسول های بازی) باید ابتدا آن را از طریق steam یا اپیک گیمز استور خریداری نمایید.

حالا اینجا نقش کرک پر رنگ میشود. افراد هکر که به آنها کرکر نیز میگویند میدانند که راز کار چیست و به سراغ تغییراتی در فایل های بازی میروند. این تغییرات باعث میشود تا شما بتوانید بدون خرید بازی بر روی اکانت استیم یا اپیک گیمز خود،اقدام به اجرای بازی کنید.

آیا کرک کردن غیر قانونی است؟
استفاده،ساخت و رد و بدل فایل های کرک شده در اکثر کشور ها ممنوع و حتی باعث دستگیری میشود. اما برخی دیگر از کشور ها همچون ایران به دلیل نداشتن قوانین کپی رایت و همچنین تحریم بودن توسط سازندگان بازی ها،استفاده از کرک کاملا مجاز است. علاوه بر این،با شروع جنگ روسیه و اوکراین و تحریم های جدید علیه روسیه،استفاده از کرک در این کشور نیز مجاز شد.

چگونه روی ps4 کپی‌خور بازی‌های هکی نصب کنیم؟

کپی‌خور کردن پلی استیشن چگونه انجام می‌شود؟

کپی‌خور کردن کنسول پلی‌استیشن در واقع همان هک کردن است که برخی آن را با عنوان جیلبریک کردن کنسول هم می‌شناسند. در این روش، با استفاده از روش‌های نرم‌افزاری امکان نصب بازی‌های مختلف روی کنسول فراهم می‌شود تا دیگر نیازی به خرید گیفت کارت PS4 و استفادۀ قانونی از کنسول نباشد.

به همین منظور، هکرها با کمک فیرمورهای مخصوص تلاش می‌کنند تا کنسول را جیلبریک کرده و از حالت استاندارد خارج کنند. پس از آن، شما می‌توانید به انواع بازی‌ها دسترسی داشته و حتی بازی‌های معروف را روی کنسول خودتان نصب کنید. خرید بازی برای کنسول PS4

کپی‌خور کردن کنسول پلی استیشن چه معایبی دارد؟

  • عدم دسترسی به بازی‌های جدید

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کنسول PS4 این است که هر چند وقت یکبار بازی‌های جدیدی برای آن ارائه می‌شود. در حقیقت، شرکت‌های بازی‌سازی به‌صورت مستمر در حال کار بر روی بازی‌های جذاب‌تر برای گیمرها هستند. و پس از ارائه این بازی ها شما دست رسی برای تجربه این بازی ها نخواهید داشت و باید منتظر باشید تا کرک آن بازی هم ارائه شود که حداقل یک سال یا بیشتر طول میکشد.

  • وجود مشکل در انجام بازی‌های آنلاین

از جمله امکانات موجود در پلی استیشن‌های نسل جدید، دسترسی به بازی‌های آنلاین و گروهی است. امروزه این سبک از بازی علاقه‌مندان بسیاری پیدا کرده است و گیمرها به سمت بازی‌های آنلاین متمایل شده‌اند. چراکه این بازی‌ها هیجان و جذابیت بیشتری دارند.

متاسفانه باید به شما بگوییم که با کپی‌خور کردن کنسول پلی استیشن دیگر امکان انجام بازی آنلاین وجود ندارد و یا با مشکلات و باگ‌های متفاوتی روبه‌رو می‌شود. پس برای دسترسی به قابلیت بازی آنلاین باید از گیفت کارت PS4 استفاده کنید.

چگونه روی ps4 کپی‌خور بازی‌های هکی نصب کنیم؟

آموزش قدم به قدم نصب بازی های کرک شده روی کنسول کپی خور PS4

ابزار مورد نیاز:

  1. یک عدد دستگاه پی اس ۴ که از قبل جیل‌بریک شده باشد.
  2. یک عدد فلش یا هارد با فرمت( ExFAT )
  3. یک کامپیوتر با دسترسی به اینترنت

چگونه روی ps4 کپی‌خور بازی‌های هکی نصب کنیم؟

  • مرحله اول: روی کامپیوترتون فایل هک شده بازی مورد علاقتون رو با فرمت PKG دانلود کنید. یا اگر هزینه دانلود بازی برای شما سنگین هست میتوانید از سایت ما بازیهای مورد پسندتان را با بهترین قیمت خریداری کنید.
  • مرحله دوم: فایل رو بدون هیچ پوشه ای روی فلش یا هارد‌تون بریزید. فقط مطمئن بشید که فرمت هارد یا فلش‌تون(ExFAT) باشه. برای این کار روی فلش کلیک راست کنید و روی گزینه فرمت کلیک کنید. روی پوشه باز شده میتونید فرمتش رو تغییر بدید.

چجوری روی ps4 کپی‌خور بازی‌های هکی نصب کنیم؟

 

  • مرحله سوم: فلش یا هارد رو به ps4 وصل کنید و مراحل زیر را دنبال کنید.

_اول به (Setting) یا تنظیمات دستگاه PS4 خود بروید.

چگونه روی ps4 کپی‌خور بازی‌های هکی نصب کنیم؟

_بعد از آن گزینه (Debug setting) یا تنظیمات اشکال زدایی را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

چگونه روی ps4 کپی‌خور بازی‌های هکی نصب کنیم؟

 _در قسمت Game روی Package installer کلید کنید.

چگونه روی ps4 کپی‌خور بازی‌های هکی نصب کنیم؟

 

  • مرحله آخر: شما در این قسمت لیست بازی‌های ps4 که آماده نصب شدن هستن رو میتونید ببینید، حالا فقط بازی رو انتخاب کنید و به آسونی نصبش کنید. نکته جالب در این روش سرعت بسیار بالا نصب بازی‌های ps4 است.

بعد از به اتمام رسیدن نصب بازی، گیم شما در صفحه اصلی PS4 در دست رس خواهد بود.

آموزش نصب کامل، بکاپ و وریفای کردن در استیم

این مطلب رو دوست داشتید ؟

دیدگاه خود را بگذارید