آموزش و نحوه ساخت سرور آنلاین بازی Atlas

آموزش و نحوه ساخت سرور آنلاین بازی Atlas

ازی Atlas از سری عناوین نقش‌آفرینی و جهان‌باز است که ابتدا در آن باید با جمع‌آوری پول لازم، کشتی‌های مورد نیاز را ساخته و سپس به جنگ با دزدان دریایی بروید. سبک جذاب این بازی قطعا بازی‌بازان را راضی و سرگرم خواهد کرد. همچنین با به دست آوردن پول بیشتر در جنگ با دیگران، می‌توانید قلمروی خود راساخته و آن را گسترش دهید و در آن پادشاهی کنید.

سرور مورد نیاز برای اجرا کردن بازی Atlas:

RAM 4GB
CPU 2 Cores
Storage ±20GB

آموزش در Windows:

ابتدا یک فولدر با نام AtlasSrv در یک درایو بسازید، بعد از آن فولدر را باز کنید و فولدر با نام های steamcmd و AtlasTools را ساخته و سپس برنامه steamcmd را در پوشه steamcmd ریخته و اجرا کنید. بعد از دانلود شدن محتویات برنامه steamcmd به پوشه AtlasSrv برگردید و فایل AtlasSrvBats.zip از اینجا دانلود و اکسترکت کنید.
سپس برنامه ATLAS STEAMCMD.bat را ادیت زده و دستورات زیر را در محتویات فایل بریزید.

start /wait /high X:\AtlasSrv\steamcmd\steamcmd.exe ^
+login anonymous ^
+force_install_dir X:\AtlasSrv\ ^
+app_update 1006030 validate ^
+quit

توجه کنید که فقط کپی کنید و مسیر درایو که X میباشد را طبق درایو خودتان در آنجا بنویسید. بعد از ادیت کردن فایل را ذخیره و ببندید.
حال برای اجرا کردن کلاینت سرور خود برنامه ATLAS STEAMCMD.bat را باز کنید و صبر کنید تا دانلود های مورد نیاز انجام شود. بعد از آن سرور شما برای اجرا کردن آماده است و برای ادیت کردن آن برنامه Server Grid Editor را دانلود کرده و داخل فایل AtlasTools بریزید و کانفیگ های اولیه را انجام دهید.

این مطلب رو دوست داشتید ؟

دیدگاه خود را بگذارید