ریمستر بازی Alan Wake هنوز به سودآوری نرسیده است

ریمستر بازی Alan Wake هنوز به سودآوری نرسیده است

بازی Alan Wake Remastered

پیک گیمز هنوز از فروش ریمستر الن ویک به جبران هزینه‌های انجام‌شده برای توسعه و تبلیغ آن نرسیده است. از آن‌جایی که بازی اکنون سودآور نشده، رمدی هم باید بیشتر برای دریافت پول بابت آن منتظر بماند.

بازی Alan Wake Remastered روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی در دسترس گیمرها قرار دارد. در همین حین می‌دانیم که ریمستر الن ویک در تاریخی نامعلوم برای نینتندو سوییچ هم عرضه می‌شود. حالا در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که رمدی از فروش افتتاحیه‌ی اثر ناراضی نیست، ولی محصول مورد بحث هنوز با سودآوری فاصله دارد.

گزارش مالی رسمی شرکت Remedy Entertainment می‌گوید که هنوز پول دریافت‌شده توسط اپیک گیمز به‌حدی نرسیده است که بودجه‌ی ساخت و تبلیغات بازی را به شکل کامل جبران کند. از آن‌جایی که ریمستر بازی Alan Wake در این لحظه برای ناشر به مرحله‌ی سودآوری نرسیده، استودیو رمدی نیز هنوز پولی به‌خاطر آن دریافت نکرده است. شاید جالب باشد که بدانید ادامه‌ی فروش بازی Control همچنان به رمدی سود می‌رساند. هرچند سود رمدی از کنترل در هر سه‌ماهه، طبیعتا با گذر زمان کاهش پیدا کرد.

یکی از پروژه‌های استودیو رمدی، بازی Alan Wake II است که پیشرفت قابل توجهی داشته است و در عین حال هنوز خیلی کارها باید برای تکمیل آن انجام شوند. سم لیک، خالق مجموعه به‌تازگی اعلام کرد که تریلر جدید الن ویک ۲ در تابستان پخش نمی‌شود تا تیم سازنده تمام تمرکز خود را روی تولید بازی نگه دارد. البته فعلا سال عرضه‌ی بازی Alan Wake 2 تغییر نکرده است و رمدی می‌خواهد آن را طی سال ۲۰۲۳ به‌دست طرفدارها برساند.

 

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه خود را بگذارید