کدهای مخفی و رمز بازی Ghostwire : Tokyo

کدهای مخفی و رمز بازی Ghostwire : Tokyo

کدهای مخفی و رمز بازی Ghostwire : Tokyo

Ghostwire: Tokyo به عنوان یک بازی جهان‌-باز ممکن است شما را در پیچ و خم خود گرفتار کند که برای رهایی از آن بایستی اصول و نکات کاربردی آن را بدانید. اگر چنین قصدی دارید، با این مقاله از ویجیاتو همراه شوید.

دروازه‌های Torii
Torii gates ستون فقرات توکیو در Ghostwire هستند. این دروازه‌ها به مثابه قفلی که بایستی باز شود، تعیین می‌کنند چقدر از نقشه بازی برای شما قابل دسترسی است. توکیو تماما از مه پوشیده است و عبور از میان توده مه، به شما آسیب می‌رساند. اگر به دنبال راه خلاصی می‌گردید، دروازه‌های Torii را پاکسازی کنید. در روند داستان اصلی بازی به سراغ تعداد چشم‌گیری از این دروازه‌ها خواهید رفت اما شماری از آن‌ها اختیاری هستند؛ البته توصیه می‌کنیم حتی از یک دروازه Torii نیز غافل نشوید تا هم دسترسی به نقشه تکمیل گردد، هم از پاداش‌ها و بعضی از ماموریت‌های جانبی بی‌بهره نمانید.

ارواح

ارواح در سرتاسر جهان وهم‌آلود Ghostwire: Tokyo پراکنده‌اند. ارواح Ghostwire را می‌توان به کمک کاتاشیرو اسیر کرد و به خارج از شهر برد. توصیه می‌کنیم در قبال ارواح منفعل نباشید؛ به جای این که هر روح سرگردانی را که سر راهتان می‌بینید اسیر کنید، به دنبال آن‌ها بگردید چرا که محرک اصلی برای کاوش در دنیای زیبای بازی محسوب می‌شوند و گرفتن آن‌ها آپدیت‌های جذاب، توانایی‌های جدید و XP قابل توجهی به ارمغان خواهد آورد.

کاتاشیرو

همان‌طور که قبلا گفتیم، از کاتاشیرو برای گرفتن ارواح استفاده کنید پس بایستی همواره به تعداد کافی کاتاشیرو همراه خود داشته باشید. پاکسازی دروازه‌های Torii تعدادی کاتاشیرو به شما پاداش می‌دهد اما از آن‌جایی که قیمت گزافی ندارد، توصیه می‌کنیم هرازگاهی سری به فروشندگان بزنید و تعدادی کاتاشیرو بخرید.

میکا

میکا (MEIKA) ارز رایج Ghostwire: Tokyo است که برای خریداری هر چیزی به آن نیاز خواهید داشت. خوش‌بختانه بازی به لحاظ سخاوتمندی، سنگ تمام می‌گذارد و انجام هر کار مفیدی برایتان مقدار مناسبی میکا به همراه خواهد داشت؛ حتی غذا دادن به سگ‌ها!

دست خالی نباشید!

در بسیاری از بازی‌های جهان‌-باز ممکن است در دام فروشندگان اجناس بدردنخور بیفتید و دارایی خود را بی‌جهت صرف خریدن آیتم‌هایی کنید که واقعا نیازی به آن‌ها نخواهید داشت اما اوضاع در Ghostwire: Tokyo کاملا برعکس است؛ هر چیزی که در فروشگاه‌ها می‌بینید، در روند بازی مفید است و توصیه می‌کنیم همواره میزان کافی از آیتم‌های ضروری را به همراه داشته باشید، هرازگاهی سری به فروشندگان بزنید و خود را تامین کنید. دست خالی قدم به خیابان‌های Ghostwire: Tokyo گذاشتن، اشتباهی نابخشودنی است!

کمان

مطمئنا Ethereal Weaving سلاح اصلی شماست اما از کمان غافل نشوید چرا که بهترین سلاح برای بکارگیری استراتژی مخفیانه است. با این حال، در پرتاب تیرهای آن هوشمندانه و دقیق عمل کنید چرا که تیرهای محدودی در اختیار خواهید داشت.

ماگاتاما
اغلب آپدیت‌ها و توانایی‌ها در Ghostwire: Tokyo با اخذ امتیازاتی موسوم به skill point بدست می‌آیند اما شماری از آن‌ها به منبع کمیابی به نام ماگاتاما نیاز دارند. معمولا ماگاتاما با انجام ماموریت‌های فرعی بدست می‌آید پس صرفا به فکر ماموریت‌های اصلی بازی نباشید. ماموریت‌های فرعی را می‌توان با جستجوی مختصری در نقشه یافت.

Amenotori X

دنیای Ghostwire: Tokyo چندلایه است و به سطح کوچه و خیابان‌های آن محدود نمی‌شود بلکه بالا رفتن از ساختمان‌های بلند و قدم زدن روی پشت‌بام‌ها بسیار لذت‌بخش است. برای دسترسی سریع و آسان به نقاط مرتفع، بهترین کار وصل شدن به تانگوهای متعددی است که در آسمان می‌چرخند اما بهتر است هرچه سریع‌تر توانایی Amenotori X را به دست آورید تا هر زمان که خواستید یک تانگو در موقعیت مدنظرتان (مثلا پشت‌بام یک ساختمان بلند) احضار کنید، به آن متصل شوید و پرواز کنید تا در نقطه دلخواه فرود آیید.

آیتم‌های قابل جمع‌آوری

دنیای Ghostwire: Tokyo پر از آیتم‌های قابل جمع‌آوری است که بسیاری از آن‌ها را فروشندگان بازی از شما خریداری و در عوض میزان قابل توجهی میکا به شما پرداخت می‌کنند. به علاوه بعضا فروشندگان از شما می‌خواهند آیتم بخصوصی را بگردید و پیدا کنید که در صورت موفقیت، پول قابل توجهی در انتظارتان خواهد بود.

دفاع در مقابل حملات

مبارزات Ghostwire: Tokyo صرفا به قلع و قمع با استفاده از Ethereal Weaving محدود نیست بلکه در مواجهه با دشمنان، معمولا مجبور به اتخاذ فاز تدافعی خواهید شد لذا بلوکه‌ کردن حملات دشمن (blocking) را به خوبی فرا بگیرید و سعی کنید آن را سریع‌تر انجام دهید. اگر ضربات دشمن را به خوبی مسدود کنید، فرصت کافی نیز برای ضربات متقابل خواهید داشت.

جیزو
احتمالا بارها و بارها با کمبود مهمات مواجه خواهید شد. توصیه می‌کنیم همواره به دنبال مجسمه‌های جیزو بگردید چرا که هرکدام از آن‌ها به آسانی، اما به میزان نسبتا کمی سبب افزایش حجم مهمات شما می‌شوند. پس به یکی دو مجسمه قانع نشوید و هرچه می‌توانید جیزو بدست آورید.

طیف‌نگری

طیف‌نگری (Spectral Vision) در Ghostwire:Tokyo از جذاب‌ترین توانایی‌ها به شمار می‎‌آید؛ به کمک آن قادرید ارواح مخفی، دشمنان در کمین، آیتم‌های قابل جمع‌آوری و خلاصه هر آن‌چه را که در حالت عادی براحتی نمی‌توان دید، در محدوده مشخصی رصد کنید. این قابلیت با فشردن کلید مربع فعال می‌گردد.

نکوتاما: میوووو!
نکوتاما را در Ghostwire: Tokyo به عنوان فروشنده می‌شناسیم اما ویژگی جذاب دیگری نیز دارد؛ گاهی اوقات صدای میو میو از نکوتاما می‌شنوید! شنیدن این صدا یعنی بایستی سریعا طیف‌نگری را فعال کنید و به دنبال چیزی مخفی در اطراف خود باشید!

نقشه را خلوت کنید
نقشه Ghostwire: Tokyo می‌تواند شلوغ و حسابی درهم و برهم باشد. توصیه می‌کنیم پس از هربار باز کردن نقشه، کلید L3 را بزنید و فیلتر Hide Completed Icons را فعال کنید تا ماموریت‌هایی که قبلا انجامشان داده‌اید، نشان داده نشوند و از شلوغی نقشه کم میکند. گیم کالا

این مطلب رو دوست داشتید ؟

دیدگاه خود را بگذارید