رمز و کد اسکین کالاف دیوتی موبایل رایگان

رمز و کد اسکین کالاف دیوتی موبایل رایگان

رمز و کد اسکین کالاف دیوتی موبایل

CR-56 AMAX – Red Death

Red Death یکی از کم‌یاب‌ترین اسکین های کال آو دیوتی موبایل
CR-56 Amax یکی از مرگبارترین اسالت رایفل‌های موجود در کالاف دیوتی موبایل است که اگر خوش‌‌اقبال باشید، می‌توانید آن را در ردای قرمز جذابی ببینید. پوسته Red death به عنوان یکی از نایاب‌ترین اسکین های کال آو دیوتی موبایل، دود سیاه غلیظی از سلاح می‌دمد. برای بدست آوردن این پوسته بایستی ۱۰ عدد CP در Crimson Dame Draw بپردازید.

Locus – Neptune

Neptune یکی از کم‌یاب‌ترین اسکین های کال آو دیوتی موبایل
پوسته Neptune برای اسنایپ رایفل Locus نیز یکی از نایاب‌ترین اسکین های کالاف دیوتی موبایل به شمار می‌رود که از Rising Tides Draw قابل دست‌یابی است. Locus یکی از بهترین و دقیق‌ترین اسنایپ‌های کال آو دیوتی موبایل است که اگر مجهز به اسکین Neptune شود، حباب‌هایی را خواهید دید که از جداره اسلحه آزاد می‌شوند.

GKS – Tactical Unicorn

Tactical Unicorn یکی از کم‌یاب‌ترین اسکین های کال آو دیوتی موبایل
این قطعا یکی از جذاب‌ترین اسکین های کالاف دیوتی موبایل است که در Tactical Unicorn Draw قابل دست‌یابی بود. پوسته Tactical Unicorn سلاح GKS را به گرگی در لباس گوسفند بدل می‌کند؛ دشمنان را پس از مرگ به آتش می‌کشد و ظاهر جذابی به اسلحه می‌بخشد.

HBRa3 – Dragon Dance

Dragon Dance یکی از کم‌یاب‌ترین اسکین های کال آو دیوتی موبایل
HBRa3 بین بازیکنان کال آو دیوتی موبایل به سبب پایداری بالا حین شلیک معروف است و بهترین گزینه برای بازیکنانی به شمار می‌رود که از لگد سلاح خود گله‌مند هستند. Dragon Dance به عنوان یکی از زیباترین اسکین های کالاف دیوتی موبایل با رنگ قرمز و جلوه کاریزماتیک خود، صرفا برای مدت کوتاهی در دسترس بود لذا شمار اندکی از بازیکنان موفق به اخذ آن شدند.

MSMC – Space Station
اسکین های کال آو دیوتی موبایل
اسکین های کال آو دیوتی موبایل
MSMC یک سلاح اتوماتیک با نرخ آتش بالا و دقت مناسب است که پوسته Space Station آن به عنوان نایاب‌ترین اسکین کالاف دیوتی موبایل، اکنون در اختیار گروه انگشت‌شماری از بازیکنان است. اگر این اسکین جذاب را داشته باشید، جذابیت آن را سریعا مشاهده خواهید نمود؛ جنازه سربازانی که با MSMC شما کشته شوند، به شکل و هیبت دیجیتالی درمی‌آید.

این مطلب رو دوست داشتید ؟

دیدگاه خود را بگذارید