بهترین بازی های ps5 سال 2024

بهترین بازی های سال 2024 برای کنسول ps5

بهترین بازی های ps5 سال 2024

اینها بهترین بازی‌های PS5 هستند. گیم های پلی‌استیشن 5 بزرگ و در حال گسترش است، بنابراین ما مجموعه‌ای از محبوب‌ترین بازی‌های خود را گردآوری کرده‌ایم، از بازی‌های جدید PS5 گرفته تا کلاسیک‌های مدرن، از انتشارهای بزرگ AAA تا جواهرات مستقل، و هر چیزی بین اینها.

در روزهای اولیه پلی‌استیشن 5، اغلب شاهد بازی‌های نسل متقاطع بودیم که روی PS4 نیز ظاهر می‌شدند. انحصاری‌های اولیه واقعی، مانند بازسازی Demon’s Souls یا Ratchet & Clank: Rift Apart، استثناهای نادری بودند. این روند اخیراً با انتشار بازی‌هایی مانند Marvel’s Spider-Man 2 و حتی بسته گسترش Burning Shores برای بازی نسل متقاطع Horizon Forbidden West که فقط برای PS5 منتشر شد، تغییر کرده است.

همچنین کمبودی از حمایت طرف‌ سوم وجود ندارد. بازی‌هایی مانند Diablo 4، Dragon’s Dogma 2، Street Fighter 6 و دو بازی اول از سه‌گانه جدید Final Fantasy VII جایگاه شایسته خود را در این فهرست از محبوب‌ترین‌ها به دست آورده‌اند. و Baldur’s Gate 3، بازی سال 2023 ما، روی PS5 عالی اجرا می‌شود.

پلی‌استیشن 5 با فروش 40 میلیون واحدی در صدر بازار قرار دارد – که به این معنی است که کمی کندتر از PS4 فروخته می‌شود اما جلوتر از Xbox Series X|S است. کنسول همچنین با مدل PS5 Slim تغییر ظاهری داشته و با محیط قابل حمل (به نوعی) با دستگاه استریم PlayStation Portal همراه شده است.

برای پیشنهادهای بیشتر جهت بهره‌برداری کامل از PS5، حتماً بهترین کنترلرهای PS5 و بهترین هدست‌های PS5 ما را بررسی کنید. همچنین برخی از انتخاب‌های ما برای بهترین بازی‌ها در سایر پلتفرم‌ها را ببینید، مانند بهترین بازی‌های PS4، بهترین بازی‌های Xbox Series X، بهترین بازی‌های Xbox One و بهترین بازی‌های Nintendo Switch.

 

بهترین بازی های ps5 سال 2024

خدای جنگ یکی از زیباترین بازی‌های PS4 است و حتی بر روی PS5 هم زیباتر است. به‌روزرسانی PS5 حالت عملکرد با رزولوشن 4K که با نرخ فریم 60fps اجرا می‌شود را اضافه می‌کند. خدای جنگ یکی از بهترین انحصاری‌های PlayStation در طولانی‌ترین زمان است، بنابراین قطعاً ارزش دوباره‌دیدن یا برای اولین بار بازی را بر روی PS5 ارزش دارد، اگر هنوز این کار را انجام نداده‌اید. نسخه دوم آن، خدای جنگ رگناروک، یک گسترش عظیم از مفهوم و ادامه‌ای از داستان است. همان‌طور که قبلاً بیان شد، بصری باشکوه است، در حالی که بازی‌های برتری را به‌روزرسانی می‌کند و ابزارها و ویژگی‌های شبیه RPG جدید به شما ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند تا نبرد را به سبک خودتان تجربه کنید. همچنین، داستان اپوکالیپتیکی را که بازی اول آغاز کرده بود، ادامه می‌دهد و شاید آن را به پایان برساند، که این دو را به عنوان یک دوتایی کامل برای تجربه در PS5 می‌سازد.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

دنباله‌ی مورد انتظار بازی تریلر روان‌شناختی آلن ویک ارزش انتظار را داشت. این بازی داستان آلن ویک را دنبال می‌کند که به دنبال فرار از مکان تاریک است، در حالی که یک کمپین همزمان داستان مأمور FBI، ساگا اندرسون، را دنبال می‌کند. داستان پیچیده (و بسیار فرامتنی) به هر دو شخصیت اجازه می‌دهد که یکدیگر را روشن کرده و تکمیل کنند، و تجربه‌ای بصری خیره‌کننده و ترسناک ارائه می‌دهد که پر از لحظاتی است که پیش از این در هیچ بازی ندیده‌اید.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

اتاق بازی آسترو ممکن است به طور پیش‌فرض روی هر کنسول PS5 نصب شده باشد، اما به‌واقع یکی از بهترین بازی‌های پلتفرمر در سال‌های اخیر است. این بازی یکی از معدود پلتفرمرهای سه‌بعدی است که جذابیت و حس جادویی خاصی را مانند سوپر ماریو به خوبی به تصویر می‌کشد. اتاق بازی آسترو به طور خارق‌العاده‌ای صاحبان PS5 را با DualSense و ویژگی‌های جدید متعدد آن آشنا می‌کند. در طول بیش از ۲۰ مرحله زنده و رنگارنگ که در شش دنیا پخش شده‌اند، اتاق بازی آسترو به‌خوبی از بازخورد لمسی و ماشه‌های تطبیقی DualSense استفاده می‌کند، که شما را واقعاً بیشتر در بازی غوطه‌ور می‌کند. این بازی همچنین یک ادای احترام به تاریخ پلی‌استیشن است، با ایستراگ‌هایی از بازی‌ها (و فناوری‌هایی) که این پلتفرم را در طول سال‌ها نمادین کرده‌اند. اتاق بازی آسترو یک بازی پلتفرمر ساده و دلپذیر است که ارزش پرداخت کامل قیمت را دارد و قطعاً اولین بازی است که باید روی PS5 بازی کنید تا از نوآوری‌های آن شگفت‌زده شوید.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

رزیدنت اویل ۴ یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اکشن سوم شخص تمام اعصار است و یکی از آن‌هایی که به تنظیم استانداردهای سال‌های آینده کمک کرده است. تصمیم کپکام برای بازسازی کلاسیک نمی‌توانسته با اطمینان انجام شود، اما استودیو با مهار و هماهنگی این کار را انجام داد و انتظارات قابل فهم بالا را برآورده ساخت. بازسازی رزیدنت اویل ۴ نه تنها بهبود بصری قابل توجهی نسبت به نسخه اصلی است. این یک تصور دوباره فکری از بهترین بخش‌های RE4 است، و یک بازنویسی از بخش‌هایی که کمتر موفق بودند. نتیجه یک بازی است که هم قابل شناسایی و هم تازه است، با ادای احترام به یک بازی فوق‌العاده و احساس مدرن بودن آن در فرایند.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

ممنوع افق غرب یک نمایش عالی از قدرت PS5 است. بدون شک یکی از زیباترین بازی‌های جهان بازی است، ممنوع افق غرب به هر حالت عملکرد یا گرافیک که شما بازی می‌کنید، یک پیروزی بصری است. ماجراجویی دوم Aloy پس از وقایع صفر فجر اتفاق می‌افتد، با قهرمانه در یک مسیر جدید برای کشف پاسخ‌های گذشته به منظور نجات آینده جهان. ممنوع افق غرب ترکیب خوبی از نبرد مخفیانه و اکشن‌محور را در مواجهه با ماشین‌های امضایی (دایناسورهای ربات) دارد. اگر به دنبال یک بازی زیبای جهان باز با فعالیت‌های نزدیک به بی‌پایان هستید، ممنوع افق غرب از محتویات پراکنده‌شده پر است. کارهای اصلی ستارگان شو هستند، اما یک مجموعه از کارهای جانبی جذاب وجود دارد که بازیکنان را به کاوش تشویق می‌کند. در حالی که در ممنوع افق غرب ممکن است واقعاً بیش از حد سیستم‌ها وجود داشته باشد، اما کسانی که این نوع بازی‌های جهان باز را دوست دارند، بدون شک ارزش خواهند داشت که ببینند و انجام دهند.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

سه‌‌تایی شروع مجدد هیتمن توسط IO Interactive به عنوان یکی از سری‌های پنهانی-اکشن خلاقانه و جالب‌ترین‌ها که تا کنون ساخته شده است، اثبات شده است. هیتمن 3 به عنوان نقطه‌ی اوجی برای کلیت فرنچایز خاتمه می‌دهد. امضای این سه‌گانه، انتخاب بازیکن در سطوح سنگ‌آسیب در سبک شناخته‌شده جعبه شناور، و این انتخاب به خوبی در هیتمن 3 نشان داده شده است، با ارائه تعداد زیادی از راه‌های سرپرستی اهداف به عنوان عامل 47. طراحی برجسته‌ی سطح با شخصیت‌های پرانرژی، شما را به دنیای ساحلی این شهر مسحورکننده و گاهی پوچ کشیده می‌کند. هیتمن 3 همچنین بیشتر تاکید خود را بر روی داستانش قرار می‌دهد، که به اتمسفر منتقل می‌شود تا یک کمپینی را ایجاد کند که بیشتر اثرگذار به نظر برسد. اگر شما دو بازی قبلی را بازی نکرده‌اید، ما پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را هم تهیه کنید. هر سطح از دو بازی اول می‌تواند با بهبودهای تصویری و گیم‌پلی به هیتمن 3 وارد شود.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

پس از موفقیت بسیار بزرگ بازی اول اسپایدرمن از Insomniac و پی‌گیری بینی از آن به عنوان Miles Morales، اسپایدرمن مارول 2 به دو اسپایدرمن اجازه می‌دهد که با هم در شهر نیویورک وسیع و زیبایی ترسیم شده، هم‌بستر شوند. این دو با Kraven the Hunter روبرو می‌شوند، که به نیویورک آمده است تا به گالری دشمنان اسپایدرمن بپردازد. شخصیت‌های اصلی دوتایی به شما امکان می‌دهد که با دو مجموعه توانایی بازی کنید، در حالی که داستان سینمایی برای افرادی که مدت طولانی‌تری از اسپایدرمن پیگیر بوده‌اند، لذت بخش است.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

سال ۲۰۲۴ با یک شگفتی خوشایند شروع شد، زیرا سری کلاسیک و تأثیرگذار پلتفرمینگ شاهزاده ایران به عنوان یک مترویدوانیا بازگشت. کوه قاف مرموز مکانی ایده‌آل برای ماجراجویی متمرکز بر کاوش است، با زیست‌بوم‌هایی از کتابخانه سلطنتی تا یک سرداب تاریک. نبرد شدید و متمرکز است، با عمق و ظرافت کافی در سیستم پرتاب و مقابله که یک چالش رضایت‌بخش را فراهم می‌کند، و گزینه‌های سختی انعطاف‌پذیر برای اجازه دادن به بازیکنان با هر سطح مهارتی که تقریباً محتاج است، تا احساس آزمون مناسبی داشته باشند.

اما چیزی که بیشترین تأثیر را در مورد تاج از دست رفته دارد، مجموعه گزینه‌های متفکرانه مترویدوانیا آن است. اشاره‌های بصری کوچک و گزینه‌های هوشمند نقشه نشان می‌دهند که این کار از طرف طرفداران این سبک بازی انجام شده است، و نتیجه، یک رهبر جدید در این فضاست. انتظار داشته باشید که مترویدوانیاهای دیگر هم به پیشوایی شاهزاده بپیوندند.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

یکی از اختصاصی‌های PS5، رچت و کلنک: شکاف از هم جدا شوند، یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در سری اکشن-پلتفرمینگ است، و در سخت‌افزار نسل بعدی بسیار شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و احساس می‌شود. رچت و کلنک: شکاف از هم جدا شوند، شخصیت جدیدی دوست‌داشتنی به نام ریوت معرفی می‌کند که پس از اینکه به یک بعد جایگزین پرتاب می‌شوند، با دوگانه آیقونی هم‌تیمی می‌شود. با تصاویر فوق‌العاده زیبا، کارایی غوغاگر دوال‌سنس و ابزارهای ترورسال جدید که پلتفرمینگ و نبردها را بهبود می‌بخشد، رچت و کلنک: شکاف از هم جدا شوند یکی از اولین بازی‌ها بود که واقعاً “نسل بعدی” احساس می‌شد و برای هر صاحب PS5 باید بازی شود.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

نسخه نهایی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales همراه با بازسازی یکی از بهترین بازی‌های PS4 و پیروی چشم‌گیر آن می‌آید. نسخه بازسازی شده از بازی Marvel’s Spider-Man به خوبی بر روی PS5 اجرا می‌شود و از سخت‌افزار قدرتمند برای ارائه چندین حالت که نرخ فریم و کیفیت تصویر را افزایش می‌دهد، بهره می‌برد. Marvel’s Spider-Man همچنین داستانی دلنشین و واقع‌گرایانه را با شخصیت‌پردازی ماهرانه و سرعت بسیار خوبی روایت می‌کند. حتی اگر قبلاً نسخه اصلی را بر روی PS4 انجام داده‌اید، نسخه بازسازی شده ارزش انجام دوباره را دارد.

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales تجربه‌ای کوچک‌تر است (به عنوان مثال: Uncharted: Lost Legacy)، اما از پایه قوی پیشینه خود به خوبی استفاده می‌کند. داستان رشدی مایلز را لذت بردنی است که به دنبال آن می‌آید، و داستان دارای تعداد زیادی دوران‌های پیچیده است. این دو بازی به‌همراه، جفت شگفت‌انگیزی را تشکیل می‌دهند و باید در هر کتابخانه PS5 حضور داشته باشند.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

شاهکار نقش‌آفرینی لاریان نمایش شگفت‌انگیزی از آزادی و انتخاب بازیکن است. این بازی تجربه سیاه‌چاله‌ها و اژدهایان را مانند هیچ بازی دیگری تکرار می‌کند و به شما آزادی می‌دهد تا به سناریوها تقریباً به هر طریقی که تصور می‌کنید نزدیک شوید و واقعاً داستان خود را بسازید در حالی که با تعداد زیادی از شخصیت‌های به‌یادماندنی تعامل دارید. این بازی از لحاظ مکانیکی پیچیده ولی قابل دسترس است، اغلب تماشایی و همیشه گیرا.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

یک سوسک کوچک باید با استفاده از مجموعه‌ای از قدرت‌هایی که توسط مرواریدها به او داده شده‌اند، در دنیایی پر از معماها راه‌یابی کند. این پیش‌فرض ساده، تجربه‌ای از عمق غیرمنتظره را پنهان می‌کند، زیرا هم معماها و هم معنای نهایی بازی به زیبایی در طول زمان آشکار می‌شوند. توسعه‌دهندگان کلیدی بازی لیمبو، کوکون را ساخته‌اند و مانند آن بازی، واقعاً بهتر است که به صورت شخصی تجربه شود.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

هنگامی که کنترل در سال ۲۰۱۹ منتشر شد، یک بازی عالی بود، اما مشکلاتی در عملکرد آن بر روی PS4، به ویژه در مدل‌های پایه وجود داشت. با قدرت PS5، کنترل به شگفتی خوب اجرا می‌شود. فیزیک ذرات واقعاً در رزولوشن ۴K جلوه‌گریان است و عملکرد آن بسیار نرم و پر از انسجام است. نسخه نهایی شامل هر دو افزودنی کنترل است که داستانی پر از اتفاقات غافلگیرکننده و اجراهای جذاب را گسترش می‌دهد. در کنترل، شما به عنوان جسی فادن، مدیر جدید دفتر اداره فدرال، یک سازمان مخفی که رویدادهای ماورایی را تحقیق می‌کند، بازی می‌کنید. نبرد در کنترل هیجان‌انگیز است، با ترکیب بسیار خوبی از بازی تیراندازی سوم شخص استاندارد و قابلیت‌هایی که از سبک می‌چکنند. داستان این بازی موجب تأمل می‌شود و در برخی از مواقع، مغز را به هم می‌ریزد. همچنین، توسط یک اتمسفر نگران‌کننده و سبک هنر زیبا ارتقاء یافته است. اگر اولین بار کنترل را از دست داده‌اید، اکنون می‌توانید آن را به شکل ایده‌آل خود روی PS5 بازی کنید.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

مجموعه ترسناک آیکونیک شرکت EA از زمان عرضه بازی سوم آن، که بازخورد‌های مختلطی دریافت کرد، خوابیده بود، اما بازسازی دلیلی تازه برای امیدواری به بازسازی مجدد سه‌گانه فراهم می‌کند. فضای مرده یک بازنویسی فضای مرعب علمی-تخیلی است که در آن شما، به عنوان مهندس ایزاک کلارک، به طور اتفاقی با یک توطئه کلانی روبه‌رو می‌شوید. نکرومورف‌ها، همانطور که آن‌ها را می‌نامند، هنوز به اندازه کافی انسان‌نما هستند تا بتوانید ببینید که آن‌ها قبلاً چه بوده‌اند، پیش از اینکه چیزی آن‌ها را به هیولاهای وحشتناک تغییر داده باشد. بازسازی به همان اندازه و یا شاید بیشتر از اصلی ترسناک است، اما همچنان احساس قدرت کلاسیک را حفظ می‌کند، زیرا شما هرچه بیشتر قادر به شکستن ارتش‌های هیولاهای گوشت‌خوردگان می‌شوید. و برای طرفداران دقتکنان، این ممکن است فقط ابتدایی برای بیشتر فضای مرده باشد که این موضوع باعث می‌شود این بازی، نه فقط یک بازسازی بلکه یک دوباره‌سازی فرنچایز شود.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

دت‌لوپ در جزیره بلکریف رخ می‌دهد، جایی عجیب که مهمانی هرگز پایان نمی‌یابد و همه می‌خواهند شخصیت اصلی ما، کولت، را بکشند. این جزیره در یک حلقه زمان گیر افتاده است، و تنها راه شکستن آن این است که فهرستی از اهداف را شناسایی و به قتل برسانید. کولت خاطرات خود را از هر حلقه حفظ می‌کند اما همه اهداف او همینطور. آن‌ها می‌دانند که او می‌آید. دت‌لوپ یک بازی شوتر بسیار جذاب است که با ماهرانه به سیستم‌های حلقه در یک روش متناسب که به تدریج با گذشت زمان بنا شده، هم‌رنگ می‌شود. همچنین یک داستان پرجذاب را روایت می‌کند و بازیگری‌هایی باورنکردنی را داراست. این بازی در بررسی‌مان یک نمره بسیار نادر ۱۰/۱۰ را کسب کرد.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

روح‌های دیوانه به سبکی بی‌نظیر نشان داد که PS5 چه کارهایی می‌تواند انجام دهد و نسل جدید را به شکوه آغاز کرد. بازسازی بازی اکشن-نقش‌آفرینی سال ۲۰۰۹ که سری Souls نام‌گذاری شد، توسط Bluepoint Games اجرا شده و مانند یک رویا عمل می‌کند. این موضوع به مراتب انتظاری زیادی را برای کسانی که برای اولین بار این بازی را تجربه می‌کنند، ندارد زیرا Bluepoint همچنین بازسازی زیبای Shadow of the Colossus را توسعه داده است. با این حال، بازسازی بازی با چنین پیروی بی‌دریغ از اصلی، ریسکی است، اما خوشبختانه، Bluepoint به وفاداری به اصلی پایبند بوده و همزمان با اصلاح جذابیت‌ها و کلیات تصویری، آن‌ها را بهبود بخشیده است. نتیجه یک بازی عالی است که حتی بهتر شده است. محیطی وحشتناک و خطراتی که درون آن نهفته‌اند، با سطح بیش از حد جزئیاتی که در اینجا نشان داده می‌شود، همچنان بیشتر حاضر هستند.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

دلیلی وجود دارد که سرنوشت ۲ با مدت طولانی اجرایش، معیار برتر برای بازی‌های خدمات زنده است. با مکانیک‌های تیراندازی بسیار قوی، تنوع فراوان در گزینه‌های سفارشی‌سازی در هر دو گیم‌پلی و لباس‌های ظاهری، و سال‌ها از محتواهای پساعرضه با بیشتر راه، این بازی مخاطبان بزرگ و متعهدی از نگه داشته و جلب کرده است. علاوه بر این، سرنوشت ۲ قابلیت دانلود رایگان دارد، که به شما این امکان را می‌دهد که یک بخش قابل توجهی از محتوای داستانی را همچنین مسابقات چندنفره را بدون هزینه ای بپردازید. سرنوشت ۲ همچنین در PS5 با رزولوشن ۴K شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

یک بازی اکشن پرسرعت با نبردی شیک، کاندیدایی ایده‌آل برای ارتقا به PS5 است. شیطان ممکن است بگرید ۵: نسخه ویژه، نسخه حدیثی کنسولی بازی اکشن سال ۲۰۱۹ کپکام است. DMC 5: نسخه ویژه از منظر فنی شگفت‌انگیز است و سه تنظیمات گرافیکی و عملکردی مختلف را ارائه می‌دهد که ترکیبات مختلفی از بهبودها مانند ری‌تریسینگ، رزولوشن ۴K و یا حتی گیم‌پلی با سرعت تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه را ارائه می‌دهد. همچنین دارای DLC Vergil است که به شما امکان می‌دهد تا بازی را به عنوان برادر دوقلوی دانته انجام دهید. دو حالت جدید نیز شامل شده است: حالت Turbo و شوالیه تاریک افسانه‌ای. حالت Turbo سرعت بازی را افزایش می‌دهد، در حالی که شوالیه تاریک افسانه‌ای تعداد بیشتری از دشمنان را به مبارزه اضافه می‌کند. به طور کلی، بهبودهای فنی و محتوای جدید باعث می‌شوند شیطان ممکن است بگرید ۵: نسخه ویژه، حتی اگر قبلاً نسخه اصلی را در PS4 پیروز شده‌اید، ارزش بازی کردن داشته باشد. این یکی از بهترین بازی‌های اکشن در سال‌های اخیر است و شامل یکی از پیچیده‌ترین سیستم‌های کمبویی در ژانر است.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

جستجوگر زندان‌های بلیزارد یک دنیای بزرگ برای کاوش، گنجینه‌هایی برای پیدا کردن و بیشتر از همه، یک پایه برای ماجراجویی‌های بی‌پایان ارائه می‌دهد. پس از عرضه ناکام دیابلو ۳، زندگی دومی با بسیاری از به‌روزرسانی‌های پساعرضه و دو کلاس جدید برای آن آغاز شد. دیابلو ۴ در زمان عرضه به نسبت متواضع است مقایسه با اینکه دیابلو ۳ در نهایت چقدر قوی شد، اما اصول آن بسیار قوی هستند. با یک سیستم ساخت جدید که بیشتر تأکید روی انتخاب دقیق شخصیت‌های خود می‌گذارد و پنج کلاس که احساس متفاوتی دارند، دیابلو ۴ یک سفر دیگر عالی به دنیای Sanctuary است. علاوه بر این ویژگی‌ها، این بازی داستان و آیین‌نامه‌های دیابلو را با تأکید بر لیلیت، مادر شیطان ناپاک، گسترش می‌دهد. با یک ارائه که به شما صندلی جلویی در سپتاکل خشن را می‌دهد، این تا به حال سینمایی‌ترین دیابلو است و با یک داستان شخصی‌تر، به شما خدمت می‌کند.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

پس از بیش از دهه به‌عنوان یک موفقیت نسبتاً مبهم و جنبشی، اژدهای سیاه در نهایت دنباله مورد انتظارش را دریافت کرد. اژدهای سیاه ۲ در همه چیز که باعث شناخته شدن بازی اول شد، عمل کرده و بر آن اساس با یک دید گسترده‌تر و محیط و رفتارهای پون پیچیده‌تر ساخته شده است. علاوه بر این، در لحظاتی از مقیاس شگفت‌انگیز برتری دارد، از جمله یکی از بهترین مبارزات بازی در یک بازی نقش‌آفرینی که تا کنون دیده‌ایم. این همه با هم ترکیب می‌شود تا جهان بسیار جذابی را ایجاد کند، پر از لحظات کوچکی که جهان زنده‌ای را ایجاد می‌کنند و از خاطراتی که خودتان ایجاد می‌کنید، پر است.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

زمانی که دوره عمر PS5 به پایان می‌رسد، به نظر می‌رسد که حلقه اِلدِن دلیلی برای این دارد که نه فقط یکی از بهترین بازی‌ها، بلکه بهترین بازی بر روی این پلتفرم باشد. به عنوان یکی از بازی‌های با بالاترین امتیازات تمام اوقات در Metacritic، می‌توان گفت که حلقه اِلدِن انتظارات بلند طرفداران بازی‌های از From Software را برآورده کرده و از آن‌ها فراتر رفته است. حلقه اِلدِن بسیار شبیه سری بازی‌های Dark Souls است، اما در یک دنیای باز بسیار بزرگ قرار دارد. به سبک سنتی از نرم‌افزار From، حلقه اِلدِن اجازه می‌دهد که بیشترین داستان‌گویی را به دنیایش بدهد. جهان به طور کامل جذاب است و احساس ماجراجویی را که در یک بازی دیگر باز دنیا (نفس وحشت‌آور) یافته‌اید، تکرار می‌کند. مانند تمام بازی‌های Soulsbourne، حلقه اِلدِن سیستم‌های نبردی دقیق و روشنگرانه‌ای دارد که ممکن است به نظر بیاید مانند صعود کوهی بزرگ است. با این حال، ارزش صعود این هیولا را دارد. حلقه اِلدِن در حال حاضر بهترین بازی جهان باز بر روی PS5 است.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

ریمیک Final Fantasy VII به دلیل نبرد مهیج و استراتژیک، شخصیت‌های جذاب، تصویر بی‌نظیر از میدگار و رویکردی که جدا از اصلی ایستاده است، از GameSpot امتیاز نادری به شمار ۱۰/۱۰ را کسب کرد. نسخه PS5 آن، با نام Final Fantasy VII Remake: اینترگرید، گرافیک و عملکرد باورنکردنی با قدرت نسل بعدی را به بازی اضافه کرده و دو حالت ارائه می‌دهد: یک حالت که به شما اجازه می‌دهد بازی را در رزولوشن ۴K با نرخ فریم پایین‌تر اجرا کنید، در حالی که دیگری به اجرای بازی با ۶۰ فریم بر ثانیه با قربانی کردن برخی از بهبودهای گرافیکی، اولویت می‌دهد. به طور قابل توجه، اینترگرید شامل DLC اینترمیشن نیز می‌شود که داستان جدیدی با حضور یافی، نینجای دوست‌داشتنی را به تصویر می‌کشد، مأموریت‌های جانبی جدید و بازی کوچک فرت کوندور را اضافه می‌کند و به گسترش جهان FF7 کمک می‌کند. آیا شما قبلاً ریمیک FF7 را در PS4 داشته‌اید و بازی کرده‌اید (در این صورت می‌توانید بازی خود را به نسخه PS5 رایگان ارتقا دهید) یا برای اولین بار وارد بازی می‌شوید، اینترگرید نسخه قطعی یک ماجراجویی باید بازی شود.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

فاینال فانتزی VII ریمیک ما را با نحوه‌ای که ساختار چگونه یک ریمیک کلاسیک بازی می‌تواند باشد، تحت تأثیر قرار داد. دومین قسمت از سه‌گانه برنامه‌ریزی شده، بازگشت، دامنه خود را خارج از شهر اشباحی میدگار و وارد یک دنیای باز سرسبز می‌کند، که شما را به فعالیت‌ها و بازی‌های کوچک زیادی برای گذراندن وقت دامن می‌دهد در حالی که به دنبال سفیروت کشنده می‌گردید. در حالی که این فصل میانی بخشی از تمرکز پیشین خود را از دست می‌دهد، اما با اصلاح بیشتر نبرد طراحی‌شده به‌خوبی، معرفی یک گروه وسیع از چهره‌های جدید و آشنا و عمق‌بخشی در رازهای قلب سه‌گانه ریمیک جبران می‌کند. علاوه بر این، ما نمی‌توانیم از بازی کارت Queen’s Blood که آنقدر عالی است که می‌تواند به‌عنوان یک عنوان جداگانه مستقل وجود داشته باشد، کافی نداریم.

بهترین بازی های ps5 سال 2024

آخرین نسخه از مجموعه فاینال فانتزی که همچنین به صورت انحصاری برای پلتفرم PlayStation 5 عرضه شده است. Square Enix برای این ورودیی که چندگانه ژانرها را همراه دارد، به الهام‌گیری‌هایی چون بازی تاج‌وتخت و دیابل می کرای نگاه کرد، که با انحراف از سنت‌های مجموعه به صورت ویژه با این ویژگی‌ها، یک شخصیت اصلی را نشان می‌دهد. این قهرمان، یک شمشیرزن به نام کلایو است، که در میان پادشاهی‌های داغدار به عنوان قهرمان مبارزان آزادی قرار می‌گیرد که بر منابع جادویی – هم از نظریه‌ها و هم از انسان‌هایی که می‌توانند از قدرت آن‌ها استفاده کنند – درگیری هستند. فراخوان فاینال فانتزی به عنوان Eikonsهایی بزرگتر از زندگی دیده می‌شوند، موجودات ماورایی که می‌توانند به تنهایی موج جنگ را برگردانند، و که به ترتیب توسط پادشاهی‌های مختلف احترام می‌گیرند یا به بندگی در می‌آیند. و در حالی که فاینال فانتزی به طور سنتی به عنوان یک فرانچایز RPG پیشرو شناخته شده است، این ورودی جدید بسیاری از هویت خود را به نفع یک بازی اکشن شخصیت‌محور هیجان‌انگیز با کمبوها و جاگل‌های هوایی رها می‌کند. این یک دیدگاه جدید و جسورانه برای مجموعه فاینال فانتزی است و باید قطعاً تجربه شود.

این مطلب رو دوست داشتید ؟

دیدگاه خود را بگذارید