بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی_کامپیوتر 

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

 

هنگام توصیف یک بازی با استفاده از عبارت “واقعی ترین”، ضروری است که تعریف کنیم که یک بازی از چه نظر واقع گرایانه است. در بازی‌های جهان باز، زمین، کیفیت دارایی‌های بازی، NPCها و تعامل، همگی در واقع‌گرایی نقش دارند.

بازی‌های ویدیویی می‌توانند شما را در مکان‌ها و زمان‌های مختلف تاریخ غرق کنند، از بوهمیا قرون وسطی و اواخر قرن نوزدهم غرب آمریکا تا کلان‌شهری مدرن با الهام از لس آنجلس. زمانی که توسعه دهندگان بتوانند محیط های باورپذیری ایجاد کنند، شما به شخصیت ها و دنیای بازی متصل می شوید. تکرار رئالیسم چالش برانگیز است و برخی از عناوین بهتر از دیگران موفق می شوند.

فهرست بهترین بازی‌های جهان باز ما امسال با بازی‌هایی مانند Starfield و Zelda: Tears of the Kingdom که در بهترین توصیه‌های ما قرار گرفته‌اند، تغییرات زیادی داشته است. بهترین بازی‌های جهان باز که گردآوری کرده‌ایم، فرصتی خارق‌العاده برای ورود به برخی مناطق وحشی دیجیتال دوست‌داشتنی است.

دث استرندینگ (Death Stranding)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

Death Stranding ممکن است وقتی صحبت از روایت آن به میان می‌آید برای همه مناسب نباشد، اما آخرین نسخه کوجیما یک جهان باز جذاب است. شما در نقش یک وایکینگ هستید Death Stranding یک بازی اکشن است، ساعت‌های زیادی در اطراف آن قدم می‌زنید، بسته‌هایی را تحویل می‌دهید، با سایر بازیکنان برای بازسازی و ایجاد کار می‌کنید و آنچه را که در پی خود باقی گذاشته‌اند تماشا می‌کنید. این قطعاً منحصر به فرد و کاملاً زیبا است، به خصوص وقتی موسیقی شروع می شود.

 

تراریا (Terraria)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

Terraria آنقدر پر از احتمال است که در مرز سندباکس / جهان باز قرار می گیرد. خانه خود را بسازید و از آن در برابر چیزهای بدی که سعی می کنند در را بکوبند و مغز شما را از بینی شما بیرون بکشند، دفاع کنید. اگر ترجیح می‌دهید می‌توانید آن جانوران را نادیده بگیرید و در اعماق زمین جستجو کنید تا منابع ارزشمندی پیدا کنید یا فقط به کاوش در قلب کوچک و پیکسلی خود بپردازید. زره‌ها و سلاح‌های بهتری بسازید، و حتی یک جت پک، پس از آن که به اندازه کافی قوی شدید – و احتمالاً کمی خودسر – منتظر بمانید تا یکی از باس‌های بازی به طور خود به خود به شما حمله کند. همیشه چیزی بهتر برای ساختن وجود دارد، یک غار جدید برای حفاری، یا داستان دیگری از خانه شما که باید ساخته شود.

 

عصر اژدها: تفتیش عقاید (Dragon Age: Inquisition)

از آنجایی که سفر در یک دنیای عظیم به تنهایی اصلاً سرگرم کننده نیست، Dragon Age: Inquisition به شما همراهان زیادی می دهد تا با آنها بدوید و تعداد زیادی مهمانی برای استفاده از آنها. شما نمی خواهید استعدادهای آنها را هدر دهید. گذشته از همه اینها. نه تنها این، بلکه همراهان برخی از بهترین اعضای حزب در اطراف هستند (من به تو نگاه می کنم، دوریان پاووس). در ابتدا، غرق شدن در تعداد بازی‌های جانبی که دنیای فانتزی سرسبز آن را اشباع می‌کنند، آسان است، اما تا زمانی که یادتان باشد از این واقعیت استفاده کنید که – مانند بسیاری از بهترین بازی‌های جهان باز – مناطق متعددی وجود دارد. برای کاوش از همان ابتدا (فقط به یکی نمانید)، به آرامی قادر خواهید بود ارزیابی کنید که کدام یک ارزش انجام دادن را دارند. این داستان همچنین شما را در تمام طول مدت نگه می دارد، بنابراین اگرچه ممکن است ساعات زیادی از زندگی شما را به خود اختصاص دهد، ارزش زمان سرمایه گذاری را دارد.

 

ماینکرافت (Minecraft)

 

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

خوب، خوب، بنابراین Minecraft از نظر فنی یک بازی sandbox است، اما هی، هنوز هم به عنوان یک بازی جهان باز محسوب می شود. درختان را بکوبید، معدن را در اعماق کوه ها بکوبید و سعی کنید در این اکتشاف فوق العاده بزرگ از افتادن در گدازه خودداری کنید. تخیل شما واقعاً در Minecraft محدود است، زیرا مردم کل شهرها، رایانه‌های کارکرده، مجسمه‌های بلند و خیلی چیزهای دیگر را روی چشم‌انداز بلوکی آن ایجاد کرده‌اند. دستاوردهای دست یافتنی، در صورتی که بخواهید ساختار بیشتری در بازی‌های خود داشته باشید، چارچوبی سست فراهم می‌کنند، و زمانی که از دنیای معمولی خسته می‌شوید، می‌توانید شروع به کاوش در Nether کنید و قلعه بعدی خود را در آنجا بسازید. بنابراین از نظر فنی دو محیط جهان باز در اختیار شماست. در مورد ارزش پول صحبت کنید!

 

متال گیر سالید ۵: فانتوم پین (Metal Gear Solid 5: Phantom Pain)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

رفتن با تفنگ های آتشین فنجان چای همه نیست، بنابراین اگر تشنه یک بازی جهان باز اکشن مخفیانه Metal Gear Solid 5: Phantom Pain هستید، باید نوشیدنی داغ انتخابی شما باشد. تشویق سبک های بازی غیر کشنده به جای کشتن بی رویه، میزان در هم تنیدگی همه سیستم های مختلف شگفت آور است و شما آزاد هستید که هر طور که صلاح می دانید با سربازان دشمن پرسه بزنید و بفرستید. با این حال، زیاد به یک گروه از تاکتیک‌ها عادت نکنید – اگر همان رویکردها را بیش از حد تکرار کنید، دشمنان سازگار خواهند شد. همراهی با شما در دنیا اسب D و D-Dog است، گرگی که برای کمک به شما در میدان بزرگ شده است، و سیستم آب و هوای پویا به همان اندازه مفید است، زیرا به‌طور دوره‌ای دیدن و شنیدن شما را سخت‌تر می‌کند.

 

فال‌آوت 4 (Fallout 4)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

خوب، این بار کسی کودک شما را گرفته است و شما باید او را پس بگیرید. توجه داشته باشید، این واقعاً یک معامله بزرگ نیست. به من گوش کن: پتانسیل Fallout 4 بسیار وسوسه انگیز است که نمی توان برای مدت طولانی نادیده گرفت. دنیای شگفت‌انگیز رنگارنگ آن در بوستون، MA مملو از ماموریت‌ها است: مسیر آزادی را دنبال کنید، اسرار را با کارآگاه مصنوعی فراموش نشدنی و استاد جنایتکار نیک ولنتاین بررسی کنید، سعی کنید با راه‌آهن ترکیب‌های مصنوعی را آزاد کنید، یک خانه خالی از سکنه را کاوش کنید، یا فقط همه چیز را غارت کنید (و همه را). ) در چشم برای ساختن کوهی از کلاهک. هر طور که می‌خواهید بازی کنید و ببینید که چگونه بر فالوورهای شما تأثیر می‌گذارد، و لایه‌ای از عمق را به این بازی جهان باز پسا آخرالزمانی اضافه کنید. فقط دنیا را به آتش نکشید هنوز.

 

فار کرای 6 (Far Cry 6)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

Far Cry 6 ما را به محل تخیلی یارا می برد، شخصی در آمریکای جنوبی، جایی که شما متهم به تبدیل شدن به یک مبارز چریکی به نام دنی و سرنگونی دیکتاتوری تحت رهبری خانواده کاستیلو هستید – یعنی دختری به نام آنتون با بازی جیانکارلو اسپوزیتو . اما، این یک دنیای باز بزرگ با فعالیت‌های فراوانی است که می‌توانید در حین انجام تمام کارهای سیاسی انجام دهید. اسرار برای حل، مسابقه برای تکمیل، همراهان برای یافتن، شهروندان برای کمک… کارهای زیادی برای انجام دادن در یارا وجود دارد.

 

هیلو اینفینیت (Halo Infinite)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

Halo Infinite واقعاً بی نهایت را در Halo قرار داد. خوب، نه به معنای واقعی کلمه، اما جهان باز گسترده واقعاً برای Master Chief and Co کار می کند. جهان باز نیست، بزرگ نیست، اما شما را تشویق می‌کند تا در مسیر کاوش و پیشرفت کنید و مناطق جدیدی را در مسیر باز کنید. این دنیای واقعاً عالی است که در آن وجود داشته باشید، بین قطعات مجموعه، با دلایل زیادی برای ادامه بازگشت. به دلایلی این بهترین دنیای Halo است.

 

روزهای از دست رفته (Days Gone)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

Days Gone یکی دیگر از دنیای باز فوق‌العاده پر از ترس است، با انبوهی از صدها زامبی که به صورت دسته جمعی آماده پرش شما هستند. شما در نقش Deacon St John بازی می کنید، و اگرچه نام وحشتناکی است، این دوچرخه سوار داستانی برای گفتن دارد. این یک دنیای فریبنده، اگرچه تیره و تار است، با داستان‌های انسانی برای متعادل کردن وحشت زامبی‌ها (یا همان طور که گفته می‌شود فریکرها). به هر گوشه‌ای نگاه کنید و همان‌طور که از یک بازی جهان باز خوش ساخت امیدوار بودید، پاداش دریافت خواهید کرد.

 

استارفیلد (Starfield)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

حماسه علمی تخیلی فضایی استودیوی Bethesda Game بالاخره با ما همراه شد و استارفیلد ما را ناامید نمی کند. این یک جهان باز بزرگ به اندازه کیهان برای کاوش فراهم می کند، با چندین رشته داستانی کلیدی که می توانید هنگام کار برای ساخت سفینه فضایی یا پایگاه فضایی خود همانطور که دوست دارید باز کنید. این چیزی بیش از Skyrim در فضا است.

 

آسمان هیچ‌کس (No Man’s Sky)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

No Man’s Sky به یک سفر کامل در اطراف منظومه ستارگان تبدیل شده است که شما را وادار می کند در سیاراتی که به صورت رویه ای تولید شده اند مانند کاوشگر بین ستاره ای که هستید بگردید. اکنون 30 ساعت محتوای داستانی، افسانه‌های جدید، راه‌های مختلف تعامل با NPC‌هایش، پورتال‌هایی برای آسان‌تر کردن پرش بین سیاره‌ها و شکل‌دهی زمین دارد. به‌روزرسانی No Man Sky Beyond ویژگی‌ها و تغییرات بیشتری از جمله بیگانگان قابل سوار شدن، یک سیستم اجتماعی جدید و پشتیبانی از واقعیت مجازی را به ارمغان آورد. و به‌روزرسانی‌ها ویژگی‌های بیشتر، داستان بیشتر و حتی دلایل بیشتری برای گم شدن در فضا اضافه کرده‌اند. جهان باز را فراموش کنید: No Man’s Sky یک کهکشان باز است و اگر با لباس فضایی خوب به نظر می رسید و عاشق کشف حیات وحش بیگانه عجیب و غریب هستید، باید به آن بپرید.

 

فورزا هورایزن 5 (Forza Horizon 5)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

تنها مسابقه‌دهنده در این لیست از بهترین بازی‌های جهان باز است، اما Forza Horizon 5 بیش از آن جایگاه خود را به دست آورده است. این مسابقه آرکید شما را به کاوش در مکزیک به عنوان آخرین فستیوال Horizon، جشن بزرگی از همه چیز روی چهار چرخ می‌رساند – اوه و گهگاه مهمانان ویژه‌ای نیز. خیره کننده است، دارای موسیقی متن کوبنده است و دائماً کارهای جدیدی را به شما ارائه می دهد. و البته، محدوده خودروهای ارائه شده به طرز خیره کننده ای بسیار زیاد است.

 

دریای دزدان (Sea of Thieves)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

Sea of ​​Thieves یک زمین بازی جهان باز را به شما ارائه می دهد که فقط منتظر است تا داستان های خود را در آن بسازید. به یک دزد دریایی افسانه ای تبدیل شوید، خدمه خود را بسازید، گنج ها را کشف کنید و موارد دیگر. این یک بازی است که از زمانی که برای اولین بار در سال 2018 عرضه شد، راه درازی را پیموده است و به‌روزرسانی‌ها و افزوده‌های مداوم در حال انجام است. همچنین دارای یک جامعه ستاره ای است که فقط به فانتزی دزدان دریایی کمک می کند.

 

گنشین ایمپکت (Genshin Impact)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

اگر از Breath of the Wild استفاده می‌کردید و عناصر JRPG و کمی انیمه به آن اضافه می‌کردید چه می‌شد؟ خب، به Genshin Impact خوش آمدید. دنیای Teyvat پر از اسرار است، نه تنها در مورد اینکه شما کی هستید و چرا آنجا هستید، و با به روز رسانی های مداوم و اضافه شدن شخصیت های بیشتر در فواصل زمانی منظم، دلایل زیادی برای شیرجه رفتن وجود دارد. اوه، و آیا ما به آن اشاره کردیم. این کاملا رایگان است؟

 

مرد عنکبوتی (Marvel’s Spider-Man)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

Marvel’s Spider-Man یکی از آن بازی‌های کمیاب بود که به بازی‌های ابرقهرمانی روحیه داد. بازی Insomniac که ابتدا بر روی PS4 راه اندازی شد و بعداً یک پچ PS5 دریافت کرد، ما را وادار می کند تا در یک تفریح ​​زیبا از نیویورک، پر از ماموریت های جانبی حماسی و فعالیت های دیگر برای ایجاد تعادل در داستان به همان اندازه یادبود، حرکت کنیم.

همچنین لازم به ذکر است که عنوان جدیدتر Spider-Man: Miles Morales در همان جهان باز می گذرد و این داستان را ادامه می دهد. کوتاه‌تر و فشرده‌تر است، اما به همان اندازه جذاب است، بنابراین ارزش جستجو کردن را نیز دارد.

 

الدر اسکورولز 5 : اسکایریم (Elder Scrolls 5: Skyrim)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

دنیای Skyrim حول شما نمی چرخد. جایی در حیات وحش یک نکرومانسر وجود دارد که سعی می‌کند یک اسکلت را زنده کند. در همان زمان در طول روز، گروهی از راهزنان را خواهید دید که با یک غول (R.I.P.) برخورد می کنند، یا در دهکده ای نزدیک سرگردان می شوند تا زمانی که از مسافرخانه خارج می شوید، اژدها به آن حمله می کند. Elder Scrolls 5: Skyrim برای داستان‌ها ساخته شده است و آنقدر مشتاق است که شما لذت‌های آن را امتحان کنید که حتی اگر بخواهید از هر شهرک بزرگی اجتناب کنید، باز هم با 30 درصد از تلاش‌های آن در طبیعت روبرو خواهید شد. نقشه فقط مملو از کارهایی است که باید انجام دهید، چیزهای عجیب و غریب برای دیدن، موجوداتی که باید با وسایل تیز به چوب بریزند، NPC ها برای جیب بری، خرابه های ترسناک Dwemer برای کاوش…اوه، و اژدها برای مبارزه. حتی پس از 100 ساعت بازی معمولی (این اعداد مبتدی هستند) هنوز ماموریت‌هایی وجود دارد که شما آن‌ها را پیدا نکرده‌اید، و باس‌های پنهانی که منتظر کشته شدن هستند. به سختی می‌توان تأثیر Skyrim بر زندگی گیمرهای همه جا را بیش از حد تخمین زد، اما برای اینکه ایده خوبی از تأثیر آن و آنچه Elder Scrolls 6 باید به آن عمل کند، بهتر است وارد شوید و زندگی جدید خود را در آن شروع کنید.

 

اساسینز کرید والهالا (Assassin’s Creed: Valhalla)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

همه عناوین اخیر Assassin’s Creed بازی‌های جهان باز بسیار خوبی بوده‌اند، اما Assassin’s Creed Valhalla قطعاً یکی از مواردی است که باید آن را بررسی کنید – به خصوص به این دلیل که در حال حاضر یکی از بهترین بازی‌های Xbox Series X و بهترین بازی‌های PS5 است. با تکیه بر پیشرفت‌های Assassin’s Creed Origins و Assassin’s Creed Odyssey (که هر دو ارزش وقت شما را دارند)، Valhalla شما را به دوران تاریکی می‌برد و به عنوان Viking Eivor در سراسر انگلستان سفر می‌کنید تا خانه جدیدی برای قبیله خود پیدا کنید. محل سکونت خود را بسازید، با دوستان جدید ملاقات کنید، متحدین جدید ایجاد کنید، در سیاست مشغول شوید و برای یافتن رازها و گنجینه های نهفته در انگلستان قدیم کاوش های زیادی انجام دهید.

 

الدن رینگ (Elden Ring)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

شاید یکی از بزرگترین دارایی های الدن رینگ به عنوان یک جهان باز، هوای اسرارآمیز باشد که تقریباً همه چیز را در آن پوشانده است. بازی‌های جهان باز خوب قدرتشان را تقویت می‌کنند و شما را متعجب می‌کنند که «آنجا چه خبر است؟»، و اغلب تکرار مکانیک‌هایی مانند برج‌ها برای بالا رفتن و پاک کردن پایگاه‌های دشمن به این معنی است که از قبل می‌دانید. با این فرض که در چند ساعت اخیر که بازی می‌کنید روی نقشه علامت‌گذاری نشده است. موقعیت مکانی FromSoftware چیز کمی را نشان می دهد و هیجان واقعی را به کاوش آن اضافه می کند. هر در یا مکان جدید به اندازه یک تهدید هیجان‌انگیز است، و فقدان ارجاعات یا منشأ آشکار به دنیای آن اغلب به این معنی است که حتی وقتی می‌توانید چیزی را ببینید، هنوز مطمئن نیستید که چه چیزی را انتظار دارید. ساختار جهان باز نیز سبک معمول طراحی بازی From را نرم کرده است. من نمی‌گویم که در دسترس‌تر است زیرا هنوز شکست دادن رئیس‌ها و مناطق سطح بالا وجود دارد که آنچه را که از الاغ شما باقی مانده را در عرض چند ثانیه به شما تحویل می‌دهند. با این حال، آزادی کاوش، بازی‌های خطی‌تر مانند سری Dark Souls را از بین می‌برد – به شما اجازه می‌دهد سرگردان و کاوش کنید، با سرعتی آرام‌تر بالا بروید و با چالش‌های پیش رو سازگار شوید.

 

شبح تسوشیما (Ghost of Tsushima)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

اگرچه ممکن است از یافتن یک بازی سامورایی پر از شمشیر، خون و خشونت در لیستی از بهترین بازی های جهان باز در حال حاضر تعجب کنید، اما چهره های شوکه شده خود را نگه دارید. به دور از برخورد شمشیر، روح سوشیما ساکر پانچ به طرز شگفت انگیزی ذن است. در حالیکه در دریاچه ای آرام شگفت زده می شوید، هایکو بسازید، به مرگ پدرتان در چشمه آب گرم فکر می کنید، روباهی را از میان بیابان به سوی زیارتگاهی پنهان دنبال می کنید، یا فقط بروید و ببینید که آن دود در آسمان چیست. یک رابط کاربری مینیمالیستی، نقاط راه که با پرندگان زرد و باد در حال بال زدن مشخص شده‌اند، یکی از جالب‌ترین و طبیعی‌ترین تجربه‌های دنیای باز را تا به امروز رقم می‌زند. البته کمک می کند که مبارزه و داستان نیز واقعا عالی باشد. یکی نیست که از دستش برود.

 

هورایزن غرب ممنوعه (Horizon Forbidden West)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

Horizon Forbidden West انجام داده است که بسیاری از دنباله‌های آن قبلاً نتوانسته بودند انجام دهند و نسخه اصلی خود را بهتر کردند. ارائه یک جهان باز بسیار بزرگتر و بسیار غنی تر از نسخه اصلی، با هر کوئست جانبی چیزی جدید و جالب به آنچه قبلاً کشف کرده اید ارائه می دهد. آخرین ماجراجویی Aloy خیره کننده و کاملاً به یاد ماندنی است، با نمایش گرافیکی کاملی که PS5 می تواند انجام دهد اگر بتوانید آن را بر روی آخرین سخت افزار بازی کنید.

 

افسانه زلدا: نفس وحش (The Legend of Zelda: Breath of the Wild)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

آن کوه را می بینید؟ می توانید از آن بالا بروید. همچنین می‌توانید بالن‌های هشت پا را به یک قایق متصل کنید تا در هوا شناور شوند، یا یک درخت افتاده را به یک پرتابه مرگبار تبدیل کنید. درهم آمیختن مکانیک مبتکرانه Legend of Zelda: Breath of the Wild چیزی است که دنیای باز آن را بسیار هذیان‌آمیز آزاد می‌کند، زیرا این نوع خاص از آزمایش‌های دانشمندان دیوانه را تشویق می‌کند، بنابراین جای تعجب نیست که یکی از بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ در حال حاضر نیز موجود است. به عنوان یکی از بهترین بازی های جهان باز. به‌جای این‌که ماموریت‌ها شما را در بیشتر نقشه به حرکت درآورند، در بیشتر مواقع با کنجکاوی مواجه می‌شوید که بر شما تأثیر می‌گذارد، زیرا مکان‌های دیدنی Breath of the Wild کاملاً جذاب هستند و این فرصت را به شما می‌دهند که در مورد جهان قبل از وقوع بلای گانون اطلاعات بیشتری کسب کنید. یا می توانید 600 دانه شایان ستایش Korok را شکار کنید. یا رپرتوار آشپزی خود را کامل کنید. یا یک لینل بگیرید. یا … شما ایده را دریافت می کنید.

 

جی تی ای وی (Grand Theft Auto 5)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

بیا، GTA 5 همیشه قرار بود در بین سه بازی برتر جهان باز قرار بگیرد. خودت میدونی. من آن را می دانم. این موفق ترین محصول سرگرمی تمام دوران است، به خاطر مسیح! رانندگی در خیابان‌های پیچ در پیچ، استفاده از باشگاه‌های بزرگسالان خاص، چتربازی، چاقو زدن به کوسه‌ها با چاقو، ردیابی قاتل زنجیره‌ای، فرار از دست پلیس (یا مبارزه با آن‌ها اگر تشنه امتیاز 5 ستاره تحت تعقیب هستید)، رفتن کامل به Trevor و ایجاد هرج و مرج تا حد امکان، و آیا من واقعاً نیاز به فهرست کردن تمام کارهایی که می توانید انجام دهید را دارم؟ Grand Theft Auto شبکه‌ای از سوء استفاده‌های مجرمانه و پتانسیل حیرت‌انگیز است، با هر اینچ از جهان پر از NPC برای دستکاری، مأموریت‌هایی برای شکار یا فقط ارتفاعات عظیمی از شیطنت‌ها برای درگیر شدن. تمام شما را می‌بلعد، تف می‌دهید. شما بیرون هستید و برای بیشتر خارش دارید.

 

افسانه زلدا: اشک پادشاهی (Legend of Zelda: Tears of the Kingdom)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بازی قبلی خود را به عنوان بهترین بازی جهان باز معرفی می کند. برای یک چیز بزرگتر است، اما با این که به شما اجازه می دهد در Hyrule وسیعتر خود خلاق باشید، بسیار سرگرم کننده است. این یک دنیای باز باشکوه است که تا حدودی یک زمین بازی برای اختراعات تخیلی شما و بخشی از بوم غنی از جست و جوها، رازها و افسانه های علمی برای کشف است. این یک تکامل کامل از Breath of the Wild به این شکل است که هر چیزی را که مردم دوست داشتند و از اولین بازی ساخته بودند به سطح بعدی می برد. این با شکوه است.

 

رد دد ریدمپشن 2 (Red Dead Redemption 2)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

مهم نیست که بخواهی شکار کنی. فرقی نمی‌کند به داچ کمک کنید تا به اهداف دست نیافتنی‌اش دست یابد، و قطعاً مهم نیست که ترجیح می‌دهید فانتزی‌ترین کمد لباس در تمام آمریکا را داشته باشید: Red Dead Redemption 2. کاملاً مملو از فعالیت هایی است که به محض پا در دنیای آن شما را مشغول نگه می دارد. این داستان به خودی خود حکایت تلاش‌های داچ ون در لینده برای سرپا نگه داشتن باند خود را دارد در حالی که تلاش می‌کند تسلیم نفس خود نشود، که همه توسط دوست وفادارش آرتور مورگان تماشا می‌شود. داستان آن در مورد عصر ناپدید شدن تدریجی قانون شکنان با ورود تمدن به غرب وحشی به این معنی است که افراد زیادی وجود دارند که به کمک شما نیاز دارند. اگرچه همیشه می‌توانید به جای آن‌ها را دزدی کنید… هر منطقه متفاوت آنقدر خیره‌کننده است که در واقع کمی چشمان شما را آزار می‌دهد، زیرا سعی می‌کنید با تمام جزئیات نوشیدنی بنوشید: بازی Rockstar شما را وادار می‌کند که استخوان‌های دایناسور را شکار کنید، سعی کنید یک معمای قتل را حل کنید. یا حتی احضار آن خون آشام بدنام Red Dead Redemption 2. تنوع بسیار زیاد انتخاب‌ها و همچنین کارهایی که می‌توان به راحتی انجام داد، Red Dead Redemption 2 را به یکی از بهترین بازی‌های جهان باز برای بازی در حال حاضر تبدیل کرده است.

 

ویچر 3: وایلد هانت (The Witcher 3: Wild Hunt)

بهترین بازی های جهان باز داستانی و نقش افرینی

گرالت کامل نیست محیط اطرافش هم کامل نیست. جنگ بیشتر مناطق روستایی را ویران می کند، موجودات تشنه به خون که دیگر حتی به سایه ها نمی چسبند، غیرنظامیان بی گناه را طعمه می کنند، در حالی که دیگران سعی می کنند هویت خود را در چشم انداز تحت سلطه انسان ها مخفی نگه دارند. با این حال، این همان چیزی است که The Witcher 3 را به بهترین بازی جهان باز برای بازی در حال حاضر تبدیل کرده است. از آنجایی که همه چیز به روش خاص خود شکسته شده است، همیشه چیزی روی تابلوهای اعلانات پوست کنده شده وجود دارد که گرالت باید انجام دهد (البته برای طلا). به جاده های خاکی روستایی بچسبید و به روستاییان کمک کنید هیولاهایی که در درب خانه هستند در حالی که آنها با شک به شما و چشمان زرد شما نگاه می کنند، با یک پولترگیست خوش نیت در وسط شهر مذاکره کنید یا فقط تمام آن علامت سوال های مرموز را کشف کنید. خال خال روی نقشه دنیای ناقص Witcher 3 یک بازی بی نقص را ایجاد می کند، به این معنی که یک نوار فوق العاده بالا برای آینده بازی های جهان باز تعیین می کند.

 

این مطلب رو دوست داشتید ؟

دیدگاه خود را بگذارید