کدهای مخفی و رمز تقلب بازی Gran Turismo 7

کدهای مخفی و رمز تقلب بازی Gran Turismo 7

کدهای مخفی و رمز تقلب بازی Gran Turismo 7

هواداران ‌بازی‌ 7 Gran Turismo به‌مدت تقریبا یک دهه با بی‌صبری منتظر انتشار عنوان جدید این فرنچایز بوده‌اند، اما در نهایت با انتشار بازی Gran Turismo 7 انتظار آن‌ها به پایان رسیده است. این بازی شامل محتویات بسیار زیاد و متنوعی است و در عمق آن علاقه‌ای باورنکردنی به فرهنگ ماشین‌رانی به چشم می‌خورد. بازیکنان در بازی Gran Turismo 7 به‌طور همزمان با ابعاد مختلفی از این بازی بزرگ درگیر خواهند شد. ممکن است این بازی گسترده در ابتدا برای شما کمی گیج‌کننده باشد، به خصوص اگر تا به‌حال عناوین قبلی این فرنچایز را تجربه نکرده باشید، به‌ همین دلیل در این مطلب شما را با نکاتی ابتدایی آشنا خواهیم کرد که به شما کمک می‌کنند سریع‌تر با این بازی خو گرفته و در آن پیشرفت کنید.

 

ماموریت‌ها

10 نکته کاربردی برای بازیکنان تازه‌وارد به بازی Gran Turismo 7

بازی 7 Gran Turismo شامل یک بخش تک‌نفره در قالب بخش GT Cafe است، اما این بخش نقطه شروع بسیار خوبی برای همه بازیکنان هم محسوب می‌شود. همان‌طور که ذکر کردیم، این بازی شامل محتویات گسترده و متنوعی است، اما هنگام شروع بازی اولین چیزی که باید به آن توجه کنید، رفتن به GT Cafe و پشت سر گذاشتن ماموریت‌های این بخش است. این ماموریت‌ها به شما مهارت‌هایی ابتدایی مانند اصول رانندگی، ترمز گرفتن در زمان مناسب و گذر از پیچ‌ها را آموزش داده و حتی به شما در تیونینگ و ارتقا دادن ماشینتان هم کمک می‌کنند. در کل ماموریت‌های بخش GT Cafe شما را به طرزی طبیعی با جزئیات بازی آشنا می‌کنند، پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که به محض شروع بازی Gran Turismo 7 به این بخش سر بزنید.

 

می‌توان گفت که هسته مرکزی بازی Gran Turismo 7، استفاده از کردیت (Credit) به‌منظور خرید قطعات و وسایل نقلیه جدید برای ارتقا دادن و گسترده‌تر کردن مجموعه ماشین‌هایتان است، و همان‌طور که از یک بازی منتشرشده در سال 2022 انتظار داریم، می‌توانید بیشتر این قطعات و وسایل نقلیه را با پول واقعی هم خریداری کنید. طبیعتا اگر وقت کافی ندارید یا نمی‌توانید برای به‌دست آوردن کردیت کافی برای خرید ماشین‌های جدید از طریق بازی کردن صبر کنید، استفاده از پول واقعی بهترین گزینه برای شماست. اما پیشنهاد می‌کنیم که خرید با پول واقعی را کنار بگذارید. اگر در مسابقات بازی GT7 عملکرد خوبی داشته باشید، این بازی با سرعتی قابل قبول به شما کردیت اهدا می‌کند، و با پشت سر گذاشتن ماموریت‌های ذکر شده هم می‌توانید به طور منظم ماشین‌های جدیدی را باز کرده و آن‌ها را به مجموعه خود اضافه کنید. روی این مسائل تمرکز کنید و به زودی کردیت زیادی برای خرج کردن به‌دست خواهید آورد.

 

ماشین‌های دست دوم

اگر کردیت کافی برای خرید یک ماشین بهتر ندارید، می‌توانید به نمایندگی ماشین‌های دست دوم (Used Cars) سر بزنید و ماشین‌‌ مورد نظر خود را با قیمتی پایین‌تر خریداری کنید. با وجود این‌که طبعا ماشین‌های این بخش در مجموع از کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند، خرید یک ماشین دست دوم به هیچ وجه حرکت نادرستی محسوب نمی‌شود. در بازی Gran Turismo 7 می‌توانید با خرید یک ماشین دست دوم ارزان‌تر پول خود را ذخیره کنید و سپس پول ذخیره‌شده خود را خرج قطعاتی جدید کرده و با استفاده از آن قطعات، ماشین دست دوم خود را ارتقا دهید. چنین تصمیمی برای افرادی که به دخل و خرج خود توجه زیادی می‌کنند پیشنهاد می‌شود.

 

صدا

10 نکته کاربردی برای بازیکنان تازه‌وارد به بازی Gran Turismo 7

بازی Gran Turismo 7 نسبت به نسخه‌های قبلی این فرنچایز پیشرفت زیادی در زمینه صداها داشته است. در این بازی به طرز قابل توجهی به سیستم شبیه‌سازی و احساس واقعی بودن مسابقات توجه شده است، این پیشرفت‌ها تاثیر محسوسی در گیم‌پلی بازی دارند. در حین مسابقات به صداها توجه زیادی کنید چرا که اکثر اوقات به این طریق می‌توانید تشخیص دهید که آیا بازیکنی دیگر از پشت در حال نزدیک شدن به شما است یا خیر، و با دقت کردن به حجم صدا می‌توانید فاصله نسبی‌ ماشینتان با ماشین بازیکن دیگر را تشخیص دهید و متوجه شوید که رقیب از چه جهتی در حال نزدیک شدن است. در بسیاری از موارد چنین کاری به چک کردن آینه عقب ترجیح داده می‌شود.

 

 

امتیاز عملکرد

 

شاید بتوان گفت که اهمیت این مورد آن‌قدر واضح و عینی است که نیازی نیست به آن اشاره کنیم، اما با توجه به این‌که برای عملکرد پایدار و خوب و پیشرفت منظم، امتیاز عملکرد (Permormance Points) عنصری حیاتی به شمار می‌رود، تصمیم گرفتیم که در مورد این موضوع صحبت کنیم. اگر احساس کردید که پیشرفتتان در بازی متوقف شده است و نمی‌توانید در مقابل رقبای خود عملکرد خوبی را ثبت کنید، زمان سر زدن به مرکز تیونینگ (tuning shop) سر رسیده است. ارزش امتیاز عملکرد ماشین‌های خود را مشاهده کنید و با توجه به این امتیاز تغییراتی در آن‌ها اعمال کنید. اکثر اوقات خرید قطعاتی بهتر برای بهبود عملکرد ماشین، بهترین حرکت ممکن محسوب می‌شود.

 

نگهداری

علاقه بی‌اندازه بازی Gran Turismo 7 به ماشین‌ها تنها به این محدود نمی‌شود که به شما در این بازی اجازه ساخت مجموعه‌ای از ماشین‌ها و یاد گرفتن تاریخچه آن‌ها داده شود. شما در این بازی باید از وسایل نقلیه خود مراقبت کنید. اگر از یک ماشین برای مدتی طولانی استفاده کنید، متوجه خواهید شد که با گذر زمان عملکرد آن ضعیف‌تر می‌شود، و البته که چنین چیزی منطقی است. به همین دلیل بهتر است که از وسایل نقلیه خود نگهداری کنید. هر از چند گاهی روغن ماشین‌های خود را عوض کنید و آن‌ها را به کارواش ببرید. حدودا هر بار که این کارها را انجام دهید شاهد بهبود عملکرد ماشین‌های خود خواهید بود.

 

آب و هوا

10 نکته کاربردی برای بازیکنان تازه‌وارد به بازی Gran Turismo 7

بازی Gran Turismo 7 برای ارائه دادن بهترین تجربه شبیه‌سازی مسابقه‌ای ممکن، از سیستم‌ها و مکانیک‌های مختلفی بهره می‌برد که دائما از پشت صحنه در حال فعالیت بوده و روی گیم‌پلی بازی تاثیر می‌‌گذارند، و آب و هوا یکی از بزرگترین سیستم‌های پشت صحنه این بازی محسوب می‌شود. شبیه‌سازی آب و هوا در بازی Gran Turismo 7 به طرزی دقیق و به‌شدت مؤثر انجام می‌شود، و حتی عواملی مانند وضعیت سیاره‌ها در آسمان هم تاثیرات کوچکی روی مسائلی مانند دما، رطوبت و غیره دارند. اما چگونه می‌توانید از این مسئله به‌نفع خود استفاده کنید؟ در واقع همانند بیشتر عناصر دیگر این بازی، کلید بهره بردن از آب و هوا توجه کردن به آن است. مثلا اگر قصد دارید در آب و هوایی آفتابی مسابقه دهید، می‌توانید انتظار داشته باشید که اصطکاک بین سطح مسیر مسابقه و لاستیک شما بیشتر باشد و کنترل بهتری روی ماشین داشته باشید، و به همین شکل می‌توانید تغییرات لازم را در لاستیک یا سبک رانندگی خود اعمال کنید.

 

 

تیونینگ

پس از این‌که با جزئیات و مکانیک‌های اساسی بازی Gran Turismo 7 آشنا شدید، زمان سر زدن به مرکز تیونینگ (Tuning Shop) فرا رسیده است. در این بخش می‌توانید به گزینه‌های گسترده بازی برای اعمال تغییرات کوچک در ماشین خود دسترسی پیدا کنید. حجم خیره‌کننده گزینه‌های موجود در گاراژ این بازی شامل پارامترهای مختلفی می‌شوند که می‌توانید با بهره بردن از آن‌ها تغییراتی کوچک ولی تاثیرگذار در نحوه عملکرد ماشین خود اعمال کنید، و با وجود این‌که استفاده از این بخش زیاد به تازه‌کاران توصیه نمی‌شود، اگر بدانید که دارید چه‌کار می‌کنید و کمی زمان صرف آن کنید، نتایج قابل توجهی را مشاهده خواهید کرد.

 

بخش ورزشی

10 نکته کاربردی برای بازیکنان تازه‌وارد به بازی Gran Turismo 7

از بین محتویات گسترده بازی GT7، می‌توان به بخش آنلاین ورزشی (Sports mode) اشاره کرد. همان‌طور که از اسم آن پیداست، بخش ورزشی در واقع همان بازی GT Sport است که در این بازی گنجانده شده است. امتیاز رانندگی (Driver Rating) و امتیاز اخلاق ورزشی (Sportsmanship Rating)، عواملی کلیدی برای پیشرفت شما در بخش ورزشی محسوب می‌شوند، پس به آن‌ها توجه زیادی کنید. اما نکته دیگری که باید در این بخش در نظر داشته باشید این است که این عوامل به طور متقابل روی هم تاثیر می‌گذارند. مثلا اگر در مسابقات خود به طرزی عجولانه رانندگی کنید، شاهد کاهش امتیاز اخلاق ورزشی خود خواهید بود که این کاهش روی امتیاز رانندگی شما هم تاثیری منفی خواهد داشت. پس توجه کنید که این دو عامل می‌توانند تاثیراتی مثبت یا منفی روی هم داشته باشند.

 

درجه سختی

بازی Gran Turismo 7، یک شبیه‌ساز مسابقه‌ای جاه‌طلبانه و سرسخت است، و البته که توسعه‌دهندگان این بازی روی چالش‌برانگیز بودنش تمرکز زیادی داشته‌اند. البته این بازی نسبت به آخرین عناوین سری Gran Turismo برای بازیکنان تازه‌کار بسیار مناسب‌تر است. اما پس از این‌که به‌اندازه کافی با این بازی آشنا شدید، توصیه ما به شما این است که درجه سختی آن را بالاتر ببرید. درجه سختی بالاتر بازی Gran Turismo 7 با بهره بردن از هوش مصنوعی‌ای باورنکردنی و مکانیک‌های شبیه‌سازی عالی، تجربه چالش‌برانگیزتر و درگیرکننده‌تری را برای بازیکنان فراهم می‌کند. البته مشخص است که بالا بردن درجه سختی این بازی چیزی نیست که همه از آن لذت ببرند، اما اگر به درک خود از سیستم‌های بازی اطمینان دارید، توصیه می‌کنیم که این بازی را به تجربه چالش‌برانگیزتری تبدیل کنید و لذتی دوچندان از آن ببرید!

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه خود را بگذارید