پلاس ظرفیتی در کنسول PS4 چیست؟ مزایا و معایب

پلاس ظرفیتی در کنسول PS4 چیست؟ مزایا و معایب

پلاس ظرفیتی در کنسول PS4 چیست؟ مزایا و معایب

اگه کنسول پلی استیشن 4 یا 5 دارید برای دسترسی به قسمت مولتی پلیر و آنلاین بازیها داشتن اشتراک پلاس ضروریه یعنی اگه بخواید بطور مثال بازی فیفا یا کالاف دیوتی و … رو با دوستانتون یا افراد دیگه آنلاین بازی کنید باید اشتراک پلاس داشته باشید.

پلاس ظرفیتی چیه ؟

حالا گیم یه اکانت قانونی میسازه و داخل اون اکانت ، اشتراک پلاس رو از فروشگاه سونی بصورت کاملا قانونی خریداری میکنه و به این شکل برای اون اکانت ، اشتراک پلاس فعال میشه. حالا اون اکانتی که داخلش پلاس فعال شده در دو ظرفیت قابل اکتیو و بدون اکتیو فروخته میشه.

پلاس های ظرفیتی ارزان ترین و اقتصادی ترین نوع پلاس قانونی هستن و هیچ خطری برای کنسول شما ندارند و تا پایان اشتراک گارانتی و ضمانت دارند.

ظرفیت قابل اکتیو چه تفاوتی با ظرفیت بدون اکتیو داره؟

ظرفیت قابل اکتیو : در صورتی که شما ظرفیت قابل اکتیو تهیه کنید در تمام اکانت هاتون غیر از اکانت پلاس خریداری شده میتونید بازی کنید و اشتراک پلاس در تمام اکانت هاتون Share میشه. هر ماه بعد از انتشار بازیهای رایگان پلاس میتونید به داخل اکانت پلاس بیاین و گیم ها رو به لیست دانلود اضافه کرده و مجدد از اکانت پلاس خریداری شده خارج شوید و گیم ها رو در اکانت خودتون کامل دانلود و بازی کنید.

ظرفیت بدون اکتیو : در صورتی که ظرفیت بدون اکتیو تهیه کنید باید داخل اکانت پلاس خریداری شده بازی کنید تا بتونید از پلاس و بازیهای رایگانش استفاده کنید. با توجه به اینکه داخل اکانت پلاس باید بازی کنید در نتیجه سیو بازیها داخل اکانت پلاس ذخیره میشه و نمیتونید از سیو بازیهای قبلی که داخل اکانت های دیگتون پلی کردین استفاده کنید. همچنین میتونید با این ظرفیت از بازیهای ماهیانه و مزایای دیگر پلاس مثل اسکین ، تم ها ، آواتارها و … استفاده کنید.

مزایا و معایب پلاس ظرفیتی

این مطلب رو دوست داشتید ؟

دیدگاه خود را بگذارید