رمز تقلب و کدهای مخفی Far Cry 6 (فارکرای 6)

رمز تقلب و کدهای مخفی Far Cry 6 (فارکرای 6)

رمز تقلب و کدهای مخفی Far Cry 6 (فارکرای 6)

مدتی از عرضه بازی Far Cry 6 می‌گذرد. جدیدترین عنوان شوتر محبوب کمپانی یوبی سافت که در آن همانند نسخه‌های قبلی شاهد دنیایی بسیار وسیع، متراکم و مملو از فعالیت‌های مختلف هستیم. در این مطلب به برخی از ترفند‌ها و نکاتی اشاره خواهیم کرد که بهتر است در هنگام تجربه بازی Far Cry 6 آن‌ها به‌خاطر داشته باشید.

 

10 نکته در بازی Far Cry 6 که باید به آنان توجه کنید

ابتدا مادروگا (Madruga) را تصرف کنید

بازی Far Cry 6 از یک جزیره کوچک در یارا (Yara) شروع می‌شود که این بخش اساساً منطقه آموزشی بازی است. به محض رسیدن به یارا، بازیکنان این آزادی را خواهند داشت که آزادانه دنیای بازی را کاوش کنند. با اینکه بازی هرگز به شما نمی‌گوید که بهترین منطقه برای پیشرفت اولیه در بازی کدام است، اما به‌نظر می‌رسد منطقه مادروگا بهترین مکان برای پیشرفت راحت در بازی باشد. مراحل اصلی مادروگا همچنین دارای جزئیات مهم داستانی هستند که به شما درک بهتری از داستان و وقایع بازی می‌دهند. بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که این قسمت از بازی اولین منطقه‌ای باشد که به آن سفر می‌کنید.

 

همیشه سلاح‌هایتان را شخصی‌ سازی کنید

شخصی سازی اسلحه در بازی Far Cry 6 بزرگتر و عمیق‌تر از چیزی است که در عناوین قبلی بوده است. بازی تمام طرح چریکی خود را با آغوشی باز می‌پذیرد و این را می‌توان به وضوح در شخصی سازی سلاح‌ها مشاهده کرد. البته منابع مورد نیاز برای شخصی سازی وسایل به وفور یافت نمی‌شوند و تعداد قطعاتی که می‌توانید تغییر دهید محدود است. بنابراین توصیه می‌شود توجه خود را روی سلاح‌هایی بگذارید که بیشترین استفاده از آن‌ها را دارید. اگر در طول بازی روی مخفی کاری تمرکز کرده‌اید ، مطمئن شوید که برای اسلحه کمری خود یک صدا خفه کن تهیه کنید و اگر ترجیح می‌دهید دشمنانتان را از راه دور بکشید، خرید دوربینی مناسب برای اسلحه شما امری حیاتی است.

 

10 نکته در بازی Far Cry 6 که باید به آنان توجه کنید

به‌دنبال یک صدا خفه کن خوب باشید

حال که صحبت از صدا خفه کن شد، بهتر است هرچه سریع‌تر آن را برای یکی از اسلحه خود تهیه کنید. همانند دیگر عناوین این مجموعه، مخفی کاری ستون مهمی در گیم پلی بازی Far Cry 6 است. باتوجه به وابستگی بازی به مخفی کاری، خرید صدا خفه کن بدون شک یکی از مهمترین گزینه‌ها برای ارتقای سلاح‌هایتان خواهد بود. در ابتدای بازی چیزی به جز یک صدا خفه کن قدیمی و پلاستیکی نخواهید داشت. اما با گذشت زمان و با جمع‌آوری منابع مورد نیاز، باید هرچه سریع‌تر شروع به ساخت صداخفه‌کنی کنید که داغ نکند. بهتر است که این از این آیتم روی مسلسل‌های خود استفاده کنید.

 

10 نکته در بازی Far Cry 6 که باید به آنان توجه کنید

به انواع مختلف مهمات توجه کنید

یکی دیگر از بخشهای کوچک اما مهم در شخصی سازی سلاح‌ها، انواع مختلف مهمات است. در بازی Far Cry 6 علاوه بر گلوله‌های معمولی، می‌توانید برای اسلحه خود مهمات دیگری مانند گلوله‌های دارای پوسته نرم، گلوله‌های ضد زره، گلوله‌های آتش‌زا‌، مهمات مسموم کننده و موارد دیگری را به سلاح‌های خود اضافه کنید. هر کدام از دشمنان بازی در مقابل نوع خاصی از این مهمات ضعیف هستند. با توجه به اینکه شما تنها قادر به حمل سه سلاح خواهید بود، بهتر است قبل از نبرد به ترکیب سلاح‌هایتان فکر کنید، نقاط ضعف دشمنان را بیابید و آن‌ها را به راحتی از بین ببرید.

 

10 نکته در بازی Far Cry 6 که باید به آنان توجه کنید

تجهیزات مختلف را امتحان کنید

خوشبختانه سیستم تجهیزات بازی Far Cry 6 مانند بازی‌های لوتر شوتر نیست. تعداد تجهیزات در این بازی محدود است و به جای افزایش قدرت‌های مختلف سلاح، هر قطعه دارای یک مزیت منحصر به فرد است. توصیه می‌شود در انتخاب تجهیزات به مزایای آن توجه بیشتری کنید. این مزایا می‌توانند چیزهای ساده ای باشند، مانند افزایش دفاع در برابر گلوله‌های زرهی یا موارد جالب‌تر مانند شناسایی فوری دشمنان نزدیک که پس از کشتن مخفیانه دشمنان ظاهر می‌شود. در هر صورت، تقریباً همه این تجهیزات به روش‌های مختلفی منحصر به فرد هستند. تغییر تجهیزات در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف می‌تواند بسیار مفید باشد.

 

10 نکته در بازی Far Cry 6 که باید به آنان توجه کنید

در اردوگاه خود یک شبکه مخفی (Hideout Network) بسازید

هر یک از سه منطقه اصلی یارا دارای یک اردوگاه است که به عنوان مقر اصلی شما در آن قسمت از جهان عمل می‌کند. بازیکنان همچنین می‌توانند افزودن امکانات و مزایای مختلف به این اردوگاه آن را ارتقا دهند. صرف نظر از اینکه در ابتدا کدام اردوگاه را تصرف می‌کنید، بهتر است اولین چیزی که در آن می‌سازید یک Hideout Network باشد. این کار نه‌تنها باعث باز شدن لباس بالدار (Wingsuit) می‌شود، بلکه قابلیت سفر سریع (Fast Travel) به دیگر مخفیگاه‌های چریکی سراسر یارا را نیز باز می‌کند.

 

10 نکته در بازی Far Cry 6 که باید به آنان توجه کنید

سعی کنید شدت تحت تعقیب بودن (Heat Level) را متعادل نگه دارید

شدت تحت تعقیب بودن در بازی Far Cry 6 روی کاغذ شباهت زیادی به سیستم پلیس‌های سری بازی GTA داشته باشد، اما زیاد Heat Level در این بازی بسیار تدریجی و ماندگار است. به این صورت که هرچه بیشتر دشمنان را بکشید، وسایل نقلیه دشمن را نابود کنید و عملیات کاستیو را مختل کنید، اتفاقات دشوارتری سر راه شما قرار خواهد گرفت. حفظ تعادل Heat Level در بازی کار تقریبا دشواری است، به‌همین دلیل استفاده از مکانیک‌های مخفی کاری در بازی کارایی زیادی دارند. با افزایش Heat Level، مبارزات به طور فزاینده‌ای دشوار می‌شوند، بنابراین هنگام کاوش در جهان بازی بهتر است حواس خود را کاملا جمع کنید تا گرفتار نیروی‌های سرسخت کاستیو نشوید.

 

10 نکته در بازی Far Cry 6 که باید به آنان توجه کنید

مسیرهای چریکی را پیدا کنید

گشت و گذار در سرزمین یارا تفاوت زیادی با کاوش در دیگر جهان‌های بازی Far Cry ندارد، اما چندین تغییر کوچک در آن ایجاد شده است. به عنوان مثال، به‌جز بزرگراه‌ها و جاده‌ها، یارا مملو از مسیرهای چریکی، مسیرهای پیچ در پیچ، تونل‌ها و مسیرهای پنهان است که توسط انقلابیون در مبارزه با رژیم کاستیلو مورد استفاده قرار می‌گیرند. سعی کنید در هر فرصت این مکان‌ها را پیدا کنید. نه‌تنها مواد و تجهیزات زیادی پیدا خواهید کرد، بلکه با سربازان چریک دیگری نیز برخورد خواهید کرد که ممکن است اطلاعاتی درباره فعالیت‌های پنهان و نقاط مهم جهان بازی به شما بدهند.

 

10 نکته در بازی Far Cry 6 که باید به آنان توجه کنید

سلاح‌های ضد هوایی را نابود کنید

پرواز در سرزمین یارا به آسانی دیگر عناوین این مجموعه نیست. آنتون کاستیو (Anton Castillo) سلاح‌های ضد هوایی مختلفی در سرتاسر یارا راه‌اندازی کرده است، این بدان معناست که تا زمانی که این تأسیسات را ردیابی نکنید و آن‌ها را نابود نکنید، آسمان امن نخواهد بود. این مکان‌ها همچنین دارای اورانیوم ضعیف هستند که یکی از نادرترین منابع در بازی Far Cry 6 است و برای ساخت سلاح‌های ویژه استفاده می‌شود. بنابراین اگر با سلاح ضد هوایی برخورد کردید هرچه سریع‌تر آن را نابود کنید.

 

10 نکته در بازی Far Cry 6 که باید به آنان توجه کنید

خودرو‌های مورد علاقه‌تان را ذخیره کنید

بازی Far Cry 6 در ساعات اولیه یک وسیله نقلیه رایگان به شما می‌دهد، اما در طول بازی نیز می‌توانید وسایل نقلیه بیشتری را به مجموعه خود اضافه کنید. وسایل نقلیه مختلفی در بازی وجود دارد اما باید به‌خاطر داشته باشید که تنها با راندن آن‌ها نمی‌توانید آن‌ها را به مجموعه خود اضافه کنید. اگر به اتومبیلی علاقه دارید، مطمئن شوید که آن را به نقطه ذخیره وسیله نقلیه (Vehicle Pickup Point) برده تا بتوانید هر زمان که بخواهید آن را احضار کرده و به‌دلخواه آن را شخصی‌سازی کنید.

3.2/5 - (5 امتیاز)

دیدگاه خود را بگذارید