آموزش کامل نحوه کپی خور کردن کنسول PS4 ورژن 9.00

آموزش کامل نحوه کپی خور کردن کنسول PS4 ورژن 9.00

با عرضه کنسول Playstation 5  احتمال جیلبریک (هک یا کپی خور) کنسول PS4 به صورت دائم و پایدار قوت گرفته است. پس از انتشار جیلبریک 6.72 ؛ جیلبریک  7.02 ، 7.55 و در نهایت 9.00 منتشر شدند؛ جیلبریک های جدیدتر توسط هکر روسی Sleirsgoevy منتشر و پیش برده شدند که آن هم به لطف در دسترس بودن کرنل اکسپلویت TheFlow بوده است.  نکته 1 : در صورتی که فریمور کنسول شما بالاتر از 9.00 باشد متاسفانه امکان استفاده از این جیلبریک مقدور نبوده و باید منتظر جیلبریک های جدیدتر باشید. همچنین در حال حاضر هیچگونه روشی برای دانگرید کردن فریمور PS4 به ورژن های قبل تر وجود ندارد.  نکته 2 : این کپی خور از نسخه های قبل کاملتر و پایدار تر هست و علاوه بر نیاز به اتصال به اینترنت نیاز به یک فلش مموری هم دارد.  نکته 3 : اگر فریمور کنسول PS4 شما کمتر از 9.00 باشد لازم است آن را ارتقاء دهید. در صورت نیاز، از لینک زیر فریمور 9.00 را دانلود کرده و با فلش کنسول خود را آپدیت کنید.

با عرضه کنسول Playstation 5  احتمال جیلبریک (هک یا کپی خور) کنسول PS4 به صورت دائم و پایدار قوت گرفته است. پس از انتشار جیلبریک 6.72 ؛ جیلبریک  7.02 ، 7.55 و در نهایت 9.00 منتشر شدند؛ جیلبریک های جدیدتر توسط هکر روسی Sleirsgoevy منتشر و پیش برده شدند که آن هم به لطف در دسترس بودن کرنل اکسپلویت TheFlow بوده است.

نکته 1 : در صورتی که فریمور کنسول شما بالاتر از 9.00 باشد متاسفانه امکان استفاده از این جیلبریک مقدور نبوده و باید منتظر جیلبریک های جدیدتر باشید. همچنین در حال حاضر هیچگونه روشی برای دانگرید کردن فریمور PS4 به ورژن های قبل تر وجود ندارد.

نکته 2 : این کپی خور از نسخه های قبل کاملتر و پایدار تر هست و علاوه بر نیاز به اتصال به اینترنت نیاز به یک فلش مموری هم دارد.

نکته 3 : اگر فریمور کنسول PS4 شما کمتر از 9.00 باشد لازم است آن را ارتقاء دهید. در صورت نیاز، از لینک زیر فریمور 9.00 را دانلود کرده و با فلش کنسول خود را آپدیت کنید.

دانلود فریمور ورژن 9.00

شروع آموزش کپی خور کردن (جیلبریک) کنسول PS4 :

ابتدا نرم افزار Win32DiskImager را روی کامپیوتر خود نصب کنید میتوانید از لینک زیر این نرم افزار را دانلود کنید.

دانلود نرم افزار Win32DiskImager

آموزش کامل نحوه کپی خور کردن کنسول PS4 ورژن 9.00

در مرحله 1 شما باید آدرس فایل exfathax را به نرم افزار نشان دهید بنابراین این فایل را از لینک زیر دانلود کنید و بروی کامپیوتر ذخیره کنید و سپس آدرس محل فایل را به نرم افزار نشان دهید.

دانلود فایل exfathax

ر مرحله 2 دقت کنید که فلش انتخاب شده باشد و در آخر بر روی گزینه ی Write بزنید دقت کنید با این کار تمام محتوایی که داخل فلش باشه پاک میشه و در آخر فلش را از کامپیوتر جدا کنید.

برای شروع کار ابتدا لازم است کنسول PS4 خود را به اینترنت متصل کنید برای اینکه به پلی استیشن نتورک وصل نشید از DNS زیر استفاده کنید :

PrimaryDNS : 192.241.221.79

SecondaryDNS : 165.227.83.145

سپس با مراجعه به مرورگر کنسول (www) وارد مترو هاست به آدرس زیر شوید

karo218.ir

یا

nightkinghost.com

کپی خور کردن PS4

بر روی گزینه ی Gold 9.00 بزنید و صبر کنید 100 درصد شده و سپس اینترنت کنسول را قطع کنید و به همین قسمت برگردین و روی گزینه ی GoldHenV2b بزنید وقتی پیغام وارد کردن فلش آمد فلش را به کنسول متصل کنید و روی اوکی بزنید.

اگه مراحل را درست انجام داده باشید کنسول شما کپی خور میشود.

توجه : با هر بار خاموش و روشن کردن کنسول فرایند کپی خور کردن باید مجدد انجام شود

این مطلب رو دوست داشتید ؟

دیدگاه خود را بگذارید