آموزش تصویری گذاشتن صوت دوبله روی فیلم در برنامه Kmplayer

آموزش تصویری گذاشتن صوت دوبله روی فیلم در برنامه Kmplayer

آموزش کامل گذاشتن صوت دوبله روی فیلم در نرم افزار کی ام پلیر Kmplayer

آموزش تصویری گذاشتن صوت دوبله روی فیلم در برنامه Kmplayer

چگونه صوت دوبله را روی فیلم بگذاریم ؟
همانطور که گفته شد، بسیاری از سایت‌ها اقدام به دوبله فیلم‌های زبان اصلی می‌کنند. این سایت‌ها فایل دوبله فیلم‌ها را در کنار فیلم اصلی قرار می دهند که می‌توانید دانلود و به فیلم اضافه نمایید. اما چگونه؟

به دو روش می‌توانید دوبله فیلم را به آن اضافه نمایید: در روش اول، ابتدا فایل دوبله را با استفاده از نرم افزار به فیلم چسبانده. و سپس خروجی گرفته و فیلم را با دوبله تماشا خواهید کرد. البته این روش مقداری زمان‌بر است؛ به همین خاطر ما روش دوم را پیشنهاد خواهیم کرد:

راه دوم این است که فایل صوتی دوبله را همزمان با پخش فیلم در KMPlayer به آن اضافه کنید و سپس با خیال راحت از تماشای فیلم لذت ببرید. ما در این آموزش روش دوم را برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم.

توجه!
البته برای مشاهده فیلم‌های زبان اصلی، می‌توانید از زیرنویس نیز استفاده کنید. نرم افزار KMPlayer یک پخش کننده صوتی و تصویری است که قابلیت اضافه کردن زیرنویس به فیلم را دارد. بنابراین در صورتی که فیلم مورد نظر شما دوبله نشده است؛ باید یک زیرنویس فارسی برای آن پیدا کرده و به فیلم اضافه نمایید.
آموزش گذاشتن دوبله روی فیلم در kmplayer 2020
برای پخش صدای دوبله در KMPlayer ابتدا فایل صوتی دوبله فیلم را دانلود کنید و سپس فیلم زبان اصلی را با نرم افزار KMPlayer اجرا کنید. حالا روی تصویر کلیک راست نمایید و از منوی ظاهر شده، گزینه Open و سپس Load External Audio را انتخاب نمایید.

اگر گزینه Load External Audio را در منو پیدا نکردید، شما از آخرین نسخه نرم افزار KMPlayer استفاده می‌کنید. متاسفانه در نسخه به‌روز شده این نرم افزار امکان بارگذاری فایل صدای دوبله ندارد. در این صورت باید به سراغ چسباندن صدا به فیلم از نرم افزار MKV Merge بروید.

پنجره محاوره‌ای Open باز می‌شود. به مسیری که فایل صوتی دوبله را در آن‌جا ذخیره کرده‌اید بروید؛ روی فایل دوبله فیلم کلیک کنید تا انتخاب شود و سپس دکمه Open را بزنید.

نکته: فرمت فایل صوتی دوبله می تواند MP3، aac و … باشد.

مشاهده می کنید که صدای وارد شده به فیلم، پخش شده و صدای اصلی حذف می‌شود. به این ترتیب می‌توانید فیلم را با صدای دوبله تماشا کنید. با این روش به راحتی قادر به پخش صدای دوبله فیلم در KMPlayer  خواهید بود.

رفع مشکل بهم ریختگی زیرنویس در KMPlayerبخوانید
در صورتی که هنوز نرم افزار محبوب KMPlayer  را دانلود نکرده‌اید؛ می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به این برنامه دسترسی داشته و آن را بارگذاری و سپس نصب نمایید. پس از دانلود این برنامه، می‌توانید از طریق راهنمای آموزش نصب kmplayer روی کامپیوتر اقدام به نصب آن نمایید.

دانلود kmplayer برای گوشی های اندروید و iOS

کلام پایانی
با مطالعه این مقاله به راحتی می‌توانید انواع فیلم‌های زبان اصلی را همراه با صوت دوبله تماشا کنید. نرم افزار KMPlayer بدون تردید، محبوب‌ترین پخش‌کننده فایل‌های ویدئویی در سراسر جهان محسوب می‌شود و به همین دلیل، ما به آموزش گذاشتن صوت دوبله روی فیلم در KMPlayer پرداختیم.

در صورتی که در ارتباط با پخش کردن انواع فایل‌های ویدیویی در کامپیوتر و موبایل سوال یا اشکالی دارید، در بخش نظرات همین مقاله مطرح نمایید تا در اولین فرصت، پاسخگوی شما عزیزان باشیم .

سوالات متداول
حذف صدای دوبله در نرم افزار KMPlayer چگونه انجام می‌شود؟
با استفاده از کلیدهای ترکیبی ctrl و x می‌توانید انواع صوت‌های دوبله در نرم افزار kmplayer را تغییر دهید.

مشکل اجرا نشدن دوبله در نرم افزار KMPlayer را چگونه حل کنیم؟
در صورتی که صوت‌های دوبله در برنامه KMPlayer اجرا نمی‌شوند، بهتر است که نرم افزار را پاک کرده و یک نسخه قدیمی‌تر نصب نمایید.

چگونه صوت دوبله فیلم را فعال کنیم؟
ابتدا باید صوت را که به صورت یک فایل جداگانه دانلود کرده‌اید، در نرم افزار KMPlayer بارگذاری کرده و سپس آن‌ را به راحتی اجرا کنید.

چگونه صوت دوبله را در گوشی به فیلم اضافه کنیم؟
ابتدا نرم افزار KMPlayer را در تلفن همراه خود باز کرده و سپس روی علامت سه نقطه در سمت راست و بالای برنامه ضربه بزنید. بعد از آن، گزینه audio را انتخاب کنید. سپس با ضربه زدن روی گزینه “open” می‌توانید صوت زیرنویس را بارگذاری کنید.

این مطلب رو دوست داشتید ؟

دیدگاه خود را بگذارید